489 ₴
Заміна шарнірів рівних кутових швидкостей.
Якщо під час руху при поворотах автомобіля чути стуки в передньому приводі, перевірте шарніри рівних кутових швидкостей. Якщо при погойдуванні валу приводу рукою відчувається люфт або брудозахисні чохли порвані, необхідно замінити шарнір. Розбирати шарнір практично не має сенсу. Це трудомістка робота, а при порваному чохлі потрапила в шарнір бруд вже привела в непридатність деталі шарніра. Деталі шарніра окремо заміняти не можна, і тому найоптимальніше рішення ― замінити шарнір в зборі і його решіток чохол. Поява слідів мастила на шарнірі вказує на те, що чохол порваний. Якщо під час експлуатації були помічені сліди підтікання олії в місцях приєднання приводу передніх коліс до коробки передач, замініть сальник внутрішнього шарніра.
1. Зніміть привід переднього колеса з автомобіля
2. Для заміни внутрішнього ШРУСа затисніть вал приводу в лещатах і зніміть зовнішній і внутрішній хомути внутрішнього шарніра.
3. Посуньте решіток чохол з валу і виверніть його навиворіт.
4. З допомогою виколотки збийте внутрішній ШРУС з валу, докладаючи зусилля до обоймі шарніра.
5. Зверніть увагу: на внутрішньому кінці вала привода встановлена пласмассовая заглушка.
6. Перевірте наявність мастила в новому шарнірі.
В ньому має бути закладена мастило
шРУС-4 об'ємом 80 см3. Якщо вам здається,
що мастила мало, додайте ― зайва змащення
не завадить
7. Встановлюючи шарнір, вбийте його несильними ударами молотка через дерев'яну проставку по зовнішньому торця хвостовика
уздовж його осі до фіксації шарніра на валу. При установці шарніра слідкуйте, щоб у нього не потрапила бруд.
8. Встановіть решіток чохол на корпус
шарніра і відіжміть викруткою крайку
чохла, щоб повітря розпрямив чохол (вирівняйте
тиск всередині чохла і зовні).
9. При установці чохла внутрішнього шарніра
витримайте розмір від торця хвостовика
до малої кромки брудозахисного чохла, рівний
210 мм, і ретельно затягніть хомути
з допомогою спеціальних кліщів.
10. Для заміни зовнішнього шарніра зніміть його зовнішній і внутрішній хомути.
11. Посуньте решіток чохол з валу і виверніть його навиворіт.
12. З допомогою виколотки збийте зовнішній ШРУС з валу, докладаючи зусилля до обоймі шарніра.
Встановіть зовнішній шарнір аналогічно внутрішнього шарніру. Відмінності полягають у тому, що в шарнірі має бути закладено 40 см3 мастило ШРУС-4 і не треба витримувати розмір при установці брудозахисного чохла.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | БЗАК |
Країна виробник | Україна |
Марка | ВАЗ |
Модель | 2108 |
Сумісність | ВАЗ 2112 1999-2008, ВАЗ 21099 1990-2011, ВАЗ 2111 1998-, ВАЗ 2110 1995-2014, ВАЗ 2109 1987-2011 |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2108 |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |