1 275 ₴
Вимикач (замок) запалення.
Особливості конструкції.
На автомобілі УАЗ застосовують вимикач запалювання (на автомобілях з бензиновим двигуном) або вимикач приладів і стартера (на автомобілях з дизельним двигуном) з пристроєм проти викрадення та блокування поворотного включення стартера без попереднього включення запалювання.
У вимикача запалювання перевіряють правильність замикання контактів при різних положеннях ключа (таблиця) і роботу протиугінного пристрою.
Для розвантаження контактів у вимикачі запалювання передбачено реле.
Запірний стержень протиугінного пристрою висувається, якщо встановити ключ запалювання в положення 3 (стоянка) і вийняти ключ із замка. Запірний стержень втоплюється після повороту ключа з положення 3 (стоянка) у положення 0 (вимкнено). Ключ можна вийняти з замку тільки в положенні 3.
Блокувальний пристрій робить неможливим повторний поворот ключа з положення 1
(запалювання) у положення 2 (стартер). Такий поворот можливий тільки повернути ключа у положення 0 (вимкнено).
Зняття замку запалювання.
Вам будуть потрібні: молоток, зубило, викрутка з плоским лезом.
1. Від'єднайте дріт від клеми "мінус" акумуляторної батареї.
2. Зніміть кожух рульової колонки.
Відокремте колодку із проводами вимикача від джгута проводів панелі приладів.
Виверніть за допомогою зубила і молотка...
... або висвердліть два болта з самосрезаными головками (для зручності фотозйомка)
і зніміть вимикач з рульової колонки.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Ніка |
Країна виробник | Україна |
Марка | УАЗ |
Тип запчастини | Оригінал |
Стан | Новий |
Сумісність з маркою | УАЗ |