2 310 ₴
На автомобілі встановлений генератор змінного струму з вбудованим випрямлячем. Максимальний струм віддачі генератора 70 А.
Основні правила експлуатації
РЕМОНТ ГЕНЕРАТОРА
Вам будуть потрібні: ключ «на 10», викрутка, молоток, виколотка з м'якого металу, тонке зубило, омметр ( автотестер).
1. Виверніть два болти 1 і зніміть щіткостоді>bBN?AZ 2. Відверніть гайку 4 на виведенні «+» генератора та від'єднайте дріт конюшентора. Зніміть пластмасову ізоляційну втулку 3. Виверніть гвинт 6 і зніми конденсатор 5
2. Виверніть чотири стяжні гвинти Б (дві гвинти на фото не видно, оскільки вони розташовані симетрично двом гвинтам, зазначеним з іншого боку генератора) і зніміть кришку А з боку контактних кілець разом зі статором.
3. Викрутіть три гайки А, від'єднайте висновки
Б статора від випрямляча блока
і зніміть статор В
4. Виверніть три гвинти Б кріплення випрямляча блока до кришки та вийміть клему «+» А генератора, знявши з клеми на зворотному боці випрямляча блока пластмасову ізоляційну втулку Зніміть випрямляч
блок В.
5. Відверніть гайку В, зніміть шків Б
і вентилятор А
6. Вийміть шпону А з валу ротора. Ви
пресуйте вал ротора Б із підшипника кришки
У звороті привода.
7. Виверніть чотири гвинти А та зніміть кришку Б підшипника. Вийміть підшипник у разі труднощів можна вибити його легкими
ударами молотка через виколотку.
8.О см відриті контактні кільця. Якщо на них з'явилися задирки, сліди зносу від щіток та інші дефекти, кільця необхідно прошліфувати. Якщо пошкодження кілець не вдається вивести шкіркою, можна проточити кільця на токарному верстаті, знімаючи мінімальний шар металу, і потім прошліфувати. Мінімально допустимий діаметр контактних кілець 29,2 мм. Після проточування перевірте биття кілець за допомогою індикатора. Гранично допустиме биття 0,08 мм. Якщо биття перевищує зазначене значення, замініть ротор.
9. Перевірте омметром (тестером) опір
обмотки ротора, приєднавши його
до контактних каблучок. Опір обмотування
Має бути 2,35-2,60 Ом за +20 °C.
10. Перевірте контрольну лампу, чи немає замикання обмотування на корпус ротора. Для цього ввімкніть контрольну лампу в мережу змінного струму напругою 220 В (можна використовувати акумуляторну батарею та лампу на 12 В). Один дріт приєднайте до корпусу ротора, а інший — почергово до кожного кільця В обох випадках лампа не має горіти. Якщо хо таня в одному разі лампа горить, отже, відбувається замикання й необхідно замінити ротор.
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ
Під час перевірки ротора напругою 220 В дотримуйтеся обережності, щоб уникнути травмування.
11. Огляньте статор. На його внутрішній поверхні не має бути слідів затягування ротора об статор. Інакше замініть підшипники валу ротора або кришки генератора. Перевірте пластмасовий тримач підшипника, якщо він є. За потреби замініть його.
Основні | |
---|---|
Виробник | КАТЭК |
Країна виробник | Україна |
Марка | ГАЗ |
Модель | Газель |
Номінальний струм | 65 А |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Газель |
Стан | Новий |
Тип | Генератор змінного струму |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |