589 ₴
Заміна і ремонт маятникового важеля.
Знімаємо праве переднє колесо. Выпрессовываем з важеля пальці наконечників тяги.
Двома ключами на 17 відвертаємо дві гайки болтів кріплення кронштейна до правого лонжерону кузова.
Нижній болт можна вийняти відразу, а верхній знімаємо разом з кронштейном.
Виймаємо шплінт і двома ключами на 19 відвертаємо верхня гайку з осі маятникового важеля.
Виймаємо вісь з важелем з кронштейна.
У кронштейні встановлені дві пластмасові втулки (підшипники ковзання). На обох кінцях осі є по дві лиски, на які встановлюються стопорні шайби. На буртики кронштейна і зовнішню частину втулок надягають гумові ущільнення, які утримуються стопорними шайбами.
Пластмасові втулки повинні сидіти в кронштейні щільно, а вісь важеля не повинна мати радіальних люфтів у втулках.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | БЗАК |
Країна виробник | Україна |
Марка | ВАЗ |
Модель | 2107 |
Сумісність | ВАЗ 2103 1972-1984, ВАЗ 2102 1973-1985, ВАЗ 2105 1981-, ВАЗ 2106 1975-2005, ВАЗ 2101 1970-1988, ВАЗ 2104 1984-, ВАЗ 2107 1982-2012 |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2107 |
Стан | Новий |