ПОРАДИ З КУЗОВНОГО РЕМОНТУ
Дуже часто на лакофарбовому покритті автомобіля виникають пошкодження (сколи, подряпини тощо), які не вдається видалити поліруванням. У цьому випадку необхідно зробити наступне.
1. Очистіть до металу місця пошкодження лакофарбового покриття (без пошкодження кузова). Найпростіше скористатися складом-графіки.
2.Видалити іржу з допомогою абразивних інструментів, наприклад наждачного паперу.
3. Обезжирьте розчинником очищену поверхню.
4. Обробіть залишки іржі перетворювачем іржі згідно інструкції виробника.
5. Загрунтуйте підготовлену поверхню.
6. Підберіть колір фарби або зверніться до фахівця
ПРИМІТКА
Зазвичай для фарбування використовують емаль холодної сушки, так як вона не вимагає спеціального устаткування для сушіння (теплових гармат, технічних фенів тощо).
7. Покрийте фарбою загрунтовану поверхню. Емаль накладають пензлем або розпилювачем у три-чотири шари (рідше до 6 шарів). Якщо на кабіні або кузові утворилася вм'ятина (наприклад, від удару), спочатку вирішіть, що ефективніше: заміна поврежденногс елемента (крило, двері), його рихтування (правка) або просто виправлення пошкодження шпаклівкою (для дрібних вм'ятин).
ПРИМІТКА
Шпаклівку рекомендується класти або на грунт (у разі ґрунту-перетворювача це обов'язково), або під нього. Тип шпаклівки повинен підходити ктипу грунту. В іншому випадку не вдасться домогтися якісного покриття: відбудеться відшарування. Після тужавіння її шар шпаклівки слід вирівняти з навколишньою поверхнею.
Це можна зробити наждачним папером вручну або спеціальним приладом.
Во всех случаях необходимо остановить (законсервировать) ржавчину так как рыжая ржавчина (в отличие от окалины) может расти, разъедая основной металл, при отсутствии не только воды, но и воздуха. В любом случае сразу при обнаружении повреждения лакокрасочного покрытия место повреждения следует обработать составом типа «Мовиль» или аналогичным. Он предохраняет металл кузова от ржавчины, в случае необходимости его легко можно удалить ветошью, намоченной растворителем или уайт-спиритом.
В гаражних умовах серйозні пошкодження (наприклад, після аварії) дуже важко усунути, так як для цього потрібне спеціальне обладнання (стапелі тощо), яке дозволяє відновити правильну геометрію кузова і рами автомобіля. Оскільки це обладнання дороге, радимо звернутися в майстерню, що спеціалізується на кузовному ремонті. Після відновлення лакофарбове покриття краще обробити спеціальними поліролями для додання блиску і оберігання від дрібних подряпин.