2 300 ₴
Первісну експрес-перевірку генератора можна виконати безпосередньо
на автомобілі
1. Пустіть двигун і прогрійте його до робочої температури.
2.Підключіть до клем акумуляторної батареї вольтметр (наприклад, у складі автотестера).
3.Встановіть частоту обертання колінчастого вала двигуна 3000 хв-1 та ввімкнути дальнє світло фар, вентилятор отопітеля, склоочисник
і аварійну сигналізацію. Напруга на клемах акумуляторної батареї має бути не менше 13 В. Якщо напруга нижче, несправний
регулятор напруги, діоди випрямного блоку, обмотки генератора, окислені або замаслені контактні кільця ротора.
4.Щоб переконатися в справності регулятора напруги, вимкніть всі споживачі, крім габаритних вогнів і виміряйте напругу
на клемах акумуляторної батареї при частоті обертання колінчастого вала 1000-1200 хв-1. Воно повинно бути 13,5-14,3 Ст. Для більш точної перевірки регулятора напруги генератора 9422.3701 зніміть регулятор, і зберіть перевірочну електросхему, наведену на фотографії
до п. 10 в даному підрозділі. 5. Для перевірки діодів випрямного блоку потрібно розбирання генератора,
КОРИСНА ПОРАДА
При виході з ладу діодів випрямного блоку замінюйте блок в зборі, так як діоди запресовані в утримувач і їх заміна
вимагає певної навички.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Щоб уникнути виходу генератора з ладу забороняється:
Генератор 16.3701 (191.3701): 1 - гайка; 2 - шків; 3 - крильчатка вентилятора; 4 - кришка зі сторони приводу; 5 - розпірна втулка вентилятора; 6 - передній підшипник; 7 - кришка переднього підшипника; 8 - шпонка; 9 - втулка ротора; 10 - магнітопровід ротора; 11 - обмотка ротора; 12 - контактне кільце; 13 - висновок обмотки статора; 14 - кришка зі сторони контактні х кілець; 15 - щіткотримач; 16 - пружина щітки; 17 - кришка щіткотримача; 18 - висновок «Ш »; 19 - щітка; 20 - задній підшипник; 21 - кришка заднього підшипника; 22 - випрямний блок; 23 - діод; 24 - статор; 25 - обмотка статора; 26 - вал ротора; 27 - завзята втулка ротора
- з'єднувати висновки регулятора напруги генератора між собою і на «масу»;
- відключати акумуляторну батарею при працюючому двигуні;
- пускати двигун при від'єднаному дріт від клеми «+» генератора;
- перевіряти справність генератора й регулятора напруги за допомогою мегомметра або контрольної лампи, яка живиться від мережі напругою більше 36 Ст.
ОСОБЛИВОСТІ КОНСТРУКЦІЇ ГЕНЕРАТОРІВ 16.3701
І 191.3701
ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГЕНЕРАТОРА
На двигуни ЗМЗ-4025 ЗМ З-4026 встановлюють генератори 16.3701 або 191.3701. Обидва генератора являють собою трифазну
синхронну електричну машину з електромагнітним збудженням і ідентичні по конструкції. У вбудовані генератори
кремнієві випрямлячі. Пристрій генератора
показано на рис.10.3.
КОРИСНІ ПОРАДИ
Якщо в дорозі порвався ремінь генератора, а запасний ви забули вдома, тимчасово замінити його допоможе кільце шириною 20 мм, вирізане
зі старої автомобільної камери. Щоб знизити споживання струму при русі автомобіля з несправним генератором за можливості, вимкніть радіоприймач, зайві прилади освітлення, вентилятор отопітеля і пр.
Основні | |
---|---|
Сумісність з маркою | УАЗ |
Марка | УАЗ |
Сумісність з моделлю | 31512 |
Модель | 31512 |
Тип | Генератор змінного струму |
Тип запчастини | Оригінал |
Виробник | КАТЭК |
Країна виробник | Україна |
Стан | Новий |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Номінальний струм | 65 А |
Код запчастини | 161.3771000 |