5 649 ₴
Регулювання головної передачі заднього моста.
Подшипники главной передачи и положение пятна контакта в зацеплении главной пары регулируют на заводе, и, как правило, они не требуют регулировка необходима только после переборки моста и замены деталей, а также при большом износе подшипников. Боковой зазор в зацеплении главной передачи, увеличившийся вследствие износа зубьев, регулировкой уменьшать не допускается, так как это приведет к нарушению зацепления и, как следствие, к повышенному шуму заднего моста или поломке зубьев. Люфт в конических подшипниках устраняют, не нарушая взаимного положения ведомой и ведущей шестерен.
Збірка заднього моста.
Складання заднього моста проводимо в наступному порядку.
Встановлюємо на провідну шестерню регулювальне кільце 8 і напрессовываем внутрішнє кільце заднього підшипника 7 до упору. При установці нових підшипників ведучої шестірні слід відрегулювати положення провідної шестерні, для чого необхідно підібрати товщину регулювального кільця 8.
Запрессовываем зовнішні кільця підшипників ведучої шестірні в картер 6 редуктора до упору. Надягаємо на хвостовик провідної шестерні нову розпірну втулку 5 довжиною 47,5–0,39 мм конусом до резьбовому хвостовика і встановлюємо провідну шестерню в картер редуктора. Встановлюємо внутрішнє кільце переднього підшипника 4 на провідну шестерню.
Запрессовываем в картер нову манжету 3 провідної шестерні врівень з торцем картера. Перед запресовуванням манжети змащуємо посадочні поверхні і робочу кромку манжети мастилом Літол-24. Встановлюємо фланець 2 на хвостовик провідної шестерні, наворачиваем гайку 1 і регулюємо преднатяг підшипників .
При правильному регулюванні момент опору обертанню провідної шестерні повинен становити 1,5–2,0 Н·м для нових підшипників і 0,7–1,0 Н·м — для працюючих. Якщо момент відповідає даним величин, стопорим гайку, замяв її поясок в паз провідної шестерні. Якщо момент опору обертанню виявився менше, слід повторити збірку, підібравши регулювальне кільце меншої товщини. Якщо більше — слід підібрати
Редуктор заднього моста: 1 – гайка; 2 – фланець; 3 – прокладка; 4 – передній підшипник ведучої шестерні; 5 – розпірна втулка; 6 – картер редуктора; 7 – задній підшипник ведучої шестерні; 8 – регулювальне кільце; 9 – пробка маслозаливного отвору;
10 – ведуча шестерня; 11 – прокладка; 12 – підшипник диференціала; 13 – диференціал; 14 – піввісь; 15 – стопорная пластина; 16 – регулювальна гайка підшипника диференціалу; 17 – кришка підшипника диференціала; 18 – ведена шестерня головної передачі.
регулювальне кільце більшої товщини. Після регулювання підшипників ведучої шестірні встановлюємо у картер диференціал в зборі з підшипниками і веденою шестірнею. Наворачиваем регулювальні гайки 16 до зіткнення з підшипниками. Встановлюємо кришки 17 підшипників диференціала і загортаємо болти кріплення кришок моментом, не перешкоджає обертанню регулювальних гайок.
Регулюємо преднатяг підшипників диференціала і положення веденої шестерні). Остаточно затягуємо болти
кріплення кришок підшипників диференціала. Кріпимо болтами стопорні пластини 15 підшипників диференціала.
Встановлюємо на фланець редуктора нову прокладку і кріпимо болтами редуктор заднього мосту.
Інші операції по збірці і установці заднього моста проводимо в послідовності, зворотної зняттю
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | ГАЗ |
Країна виробник | Україна |
Стан | Новий |
Марка | ГАЗ |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Користувацькі характеристики | |
Модель | Next A21R22 |