Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1711 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92
Головна пара Газель NEXT,Бізнес двигун 4216 (10х43 мілкий шліц) новий зразок (тонка) (виробництво ГАЗ)

Головна пара Газель NEXT,Бізнес двигун 4216 (10х43 мілкий шліц) новий зразок (тонка) (виробництво ГАЗ)

  • Немає в наявності
  • Код: 2217-2402165-40

5 649 ₴

+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики

Регулювання головної передачі заднього моста.

 Подшипники главной передачи и положение пятна контакта в зацеплении главной пары регулируют на заводе, и, как правило, они не требуют регулировка необходима только после переборки моста и замены деталей, а также при большом износе подшипников. Боковой зазор в зацеплении главной передачи, увеличившийся вследствие износа зубьев, регулировкой уменьшать не допускается, так как это приведет к нарушению зацепления и, как следствие, к повышенному шуму заднего моста или поломке зубьев. Люфт в конических подшипниках устраняют, не нарушая взаимного положения ведомой и ведущей шестерен. 

Збірка заднього моста.

Складання заднього моста проводимо в наступному порядку.
Встановлюємо на провідну шестерню регулювальне кільце 8 і напрессовываем внутрішнє кільце заднього підшипника 7 до упору. При установці нових підшипників ведучої шестірні слід відрегулювати положення провідної шестерні, для чого необхідно підібрати товщину регулювального кільця 8.
Запрессовываем зовнішні кільця підшипників ведучої шестірні в картер 6 редуктора до упору. Надягаємо на хвостовик провідної шестерні нову розпірну втулку 5 довжиною 47,5–0,39 мм конусом до резьбовому хвостовика і встановлюємо провідну шестерню в картер редуктора. Встановлюємо внутрішнє кільце переднього підшипника 4 на провідну шестерню.
Запрессовываем в картер нову манжету 3 провідної шестерні врівень з торцем картера. Перед запресовуванням манжети змащуємо посадочні поверхні і робочу кромку манжети мастилом Літол-24. Встановлюємо фланець 2 на хвостовик провідної шестерні, наворачиваем гайку 1 і регулюємо преднатяг підшипників .
При правильному регулюванні момент опору обертанню провідної шестерні повинен становити 1,5–2,0 Н·м для нових підшипників і 0,7–1,0 Н·м — для працюючих. Якщо момент відповідає даним величин, стопорим гайку, замяв її поясок в паз провідної шестерні. Якщо момент опору обертанню виявився менше, слід повторити збірку, підібравши регулювальне кільце меншої товщини. Якщо більше — слід підібрати

Редуктор заднього моста: 1 – гайка; 2 – фланець; 3 – прокладка; 4 – передній підшипник ведучої шестерні; 5 – розпірна втулка; 6 – картер редуктора; 7 – задній підшипник ведучої шестерні; 8 – регулювальне кільце; 9 – пробка маслозаливного отвору;
10 – ведуча шестерня; 11 – прокладка; 12 – підшипник диференціала; 13 – диференціал; 14 – піввісь; 15 – стопорная пластина; 16 – регулювальна гайка підшипника диференціалу; 17 – кришка підшипника диференціала; 18 – ведена шестерня головної передачі.

регулювальне кільце більшої товщини. Після регулювання підшипників ведучої шестірні встановлюємо у картер диференціал в зборі з підшипниками і веденою шестірнею. Наворачиваем регулювальні гайки 16 до зіткнення з підшипниками. Встановлюємо кришки 17 підшипників диференціала і загортаємо болти кріплення кришок моментом, не перешкоджає обертанню регулювальних гайок.

Регулюємо преднатяг підшипників диференціала і положення веденої шестерні). Остаточно затягуємо болти
кріплення кришок підшипників диференціала. Кріпимо болтами стопорні пластини 15 підшипників диференціала.
Встановлюємо на фланець редуктора нову прокладку і кріпимо болтами редуктор заднього мосту.

Інші операції по збірці і установці заднього моста проводимо в послідовності, зворотної зняттю

Основні атрибути
ВиробникГАЗ
Країна виробникУкраїна
СтанНовий
МаркаГАЗ
Тип запчастиниОригінал
Тип технікиВантажний автомобіль
Сумісність з маркоюГАЗ
Користувацькі характеристики
МодельNext A21R22
Інформація для замовлення
  • Ціна: 5 649 ₴
Головна пара Газель NEXT,Бізнес двигун 4216 (10х43 мілкий шліц) новий зразок (тонка) (виробництво ГАЗ)Головна пара Газель NEXT,Бізнес двигун 4216 (10х43 мілкий шліц) новий зразок (тонка) (виробництво ГАЗ)
Немає в наявності
5 649 ₴
+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner