1 698 ₴
Ремонт рульового механізму.
1. Зніміть рульовий механізм з автомобіля.
2. Затисніть рульовий механізм в лещата
з м'якими губками або встановіть його в пристосування
67.7820.9536 для проведення
складально-розбірних робіт.
Деталі рульового механізму: 1 ― кільце втулки рейки; 2 ― опорна втулка рейки; 3 ― картер
рульового механізму; 4 ― голчастий підшипник; 5 ― приводна шестірня; 6 ― кульковий підшипник;
7 ― стопорне кільце; 8 ― захисна шайба; 9 ― кільце; 10 ― гайка підшипника; 11 ― стопорная
шайба; 12 ― підсилювач; 13 ― захисний ковпак; 14 ― рейка; 15 ― упор рейки; 16 ― ущільнювальне
кільце; 17 ― стопорне кільце; 18 ― гайка упору; 19 ― хомут; 20 ― захисний чохол; 21 ― розпірне кільце;
22 ― внутрішній наконечник рульової тяги; 23 ― сполучна пластина; 24 ― стопорная пластина;
25 ― болт кріплення тяги до рейки; А і В ― мітки
3. Зніміть захисний ковпак 13 (рис. 7.4), попередньо знявши хомут його кріплення.
4. Зніміть хомути 19 кріплення захисного чохла 20, праву опору і розпірне кільце 21, а потім чохол 20 з труби картера рульового механізму.
5. Ключем 67.7812.9537 з восьмигранною головкою відверніть гайку 18 упору і вийміть пружину і стопорне кільце 17. Щоб вийняти упор 15 рейки, проверніть приводну шестерню 5 проти годинникової стрілки до упору. Потім, провернувши шестерню ще на невеликий кут, посуньте упор. Спеціальними щипцями з круглими губками, вставленими в поглиблення упору під пружину, вийміть з картера упор рейки
6. Зніміть пильник 12 з шестерні і стопорну шайбу 11, ключем 67.7812.9536 виверніть
гайку 10. Спеціальним пристосуванням вийміть з картера шестерню в зборі з кульковим підшипником 6.
7. Зніміть захисну шайбу 8, стопорне кільце 7 і спрессуйте кульковий підшипник з валу шестерні.
8. Вийміть рейку 14 рульового механізму в бік знятого захисного ковпачка 13.
9. Вийміть опорну втулку 2 рейки з картера.
10. При пошкодженні або зносі роликового підшипника 4 выпрессуйте його з картера рульового механізму знімачем 67.7801.9535.
11. Промийте всі металеві деталі в гасі або миючому розчині. Гумові деталі промийте теплою водою і протріть
чистою ганчіркою.
12. Уважно огляньте робочі поверхні шестерні 5 і рейки 14 на відсутність слідів зносу, задирів чи рисок.
Незначні пошкодження усуньте дрібнозернистою шліф овальної шкіркою або оксамитовим напилком. Зношені
і замініть пошкоджені деталі.
13. Кульковий підшипник 6 повинен обертатися вільно, без заїдань. Голчастий підшипник 4 після випресування підлягає
заміні. При щонайменшому сумніві заміните підшипники новими.
14. Перевірте стан захисного чохла
12 (рис. 7.5), ковпачка 1 і опори 10. Якщо вони мають тріщини, розриви, замініть ці деталі новими.
15. Проверьте состояние опорной втулки 2 (см. рис. 7.4) рейки и ее посадку в картере рулевого механизма. Поврежденную втулку замените.
16. Уплотнительные кольца упора рейки, гайки подшипника приводной шестерни и резиновые кольца опорной втулки рейки заменяйте
новыми независимо от их технического состояния. Замените также хомуты и стопорные шайбу 11 и пластину 24.
17. Напрессуйте оправленням 67.7853.9574 кульковий підшипник 6 на вал приводної шестерні до упору. Оправленням 41.7853.4006 встановіть в канавку на валу шестерні стопорне кільце 7, не допускаючи його перекосу, потім встановіть захисну шайбу 8 і ущільнювальне кільце 9.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Fenox |
Країна виробник | Білорусь |
Марка | ВАЗ |
Модель | 2108 |
Сумісність | ВАЗ 2108 1984-2003, ВАЗ 21099 1990-2011, ВАЗ 2109 1987-2011 |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2108 |
Стан | Новий |
Тип | Без гідропідсилювача |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип комплектуючого | Рульова колонка |
Тип техніки | Легковий автомобіль |