63 ₴
РЕГУЛЬУВАННЯ ЗАЗОРІВ У ПРИВОДІ КЛАПАНОВ
Про потребу регулювання проміжків у приводі клапанів свідчить виразний гучний стукіт, чутний під час роботи
двигуна на холостому ходу (у разі закритого капоту) з місця водія. Збільшені проміжки не призводять до аварійних зламання двигуна, але викликають посилений знос деталей клапанного механізму. Зазори між коромислами та клапанами
регулюють на холодному двигуні за затягнутих потрібним моментом гайках кріплення головки блока циліндрів і гайок кріплення стійок осі коромиттю клапанів.
Вам будуть потрібні: ключі «на 10», «на 11»
(або викрутка), «на 14», набір щупів.
1. Від'єднайте шланг Вентиляцію картера від патрубка на кришці головки блока. Виверніть шість болтів А і зніміть кришку Б разом із прокладкою.
2. Встановіть поршень 1 циліндра у ВМТ такту стиснення, для чого поверніть колінчастий вал так, щоб третя позначка на демпферній частині шківа поєдналася з припливом на кришці розподільних шестерень. Водночас впускний і випускний клапани будуть закриті й коромисла клапанів можуть вільно погойдуватися.
ЗАСТОСУВАННЯ
Першою вважається мітка, яка раніше підходить до припливу під час обертання шківа-демпфера колінчастого вала.
3. Перевірте щупом 5 проміжків між коромислом 4 і клапаном. За нормального проміжку (табл. 5.1) щуп має переміщатися між коромислом і торцем клапана з невеликим зусиллям. Якщо проміжок відрізняється від зазначеного в табл. 5.1, відверніть контргайку 2 ключем 1, утримуючи регулювальний гвинт 3 від провертання ключем 6 (або викруткою, вставленою в шліц). Потім, повертаючи регулювальний гвинт 3 ключем 6 (або викруткою, вставленою в шліц), відрегулюйте проміжок,
періодично перевіряючи його щупом 5. Після цього, утримуючи регулювальний гвинт 3, затягніть контргайку 2. Ще раз перевірте щупом проміжок. Так само відрегулюйте проміжок на іншому клапані 1 циліндра.
4. Поверніть колінчастий вал на підлогу-воберти (180°) і відрегулюйте проміжки в приводі клапанів 2-го циліндра.
5. Переверніть колінчастий вал ще на підлогу-воберту (180°) і відрегулюйте проміжки в приводі клапанів 4-го циліндра.
6. Поверніть колінчастий вал ще на підлогу-воберту (180°) і відрегулюйте проміжки в приводі клапанів 3-го циліндра
ПОЛЕЗНІ ПОРАДА
Відрегулювати проміжки в приводі клапанів за певної навички можна також за два повороти колінчастого вала:
1) встановіть поршень 1 циліндра у вмт такта стиснення і в цьому положенні відрегулюйте проміжки в приводі впускного та випускного клапанів 1 циліндра, випускного клапана 2-го циліндра та впускного клапана 3-го циліндра;
2) поверніть колінчастий вал на один оберт (360°) і відрегулюйте проміжки в приводі впускного та випускного клапанів 4-го циліндра, впускного клапана 2-го циліндра та випускного клапана 3-го циліндра.
Основні | |
---|---|
Виробник | Ульяновський моторний завод |
Країна виробник | Україна |
Марка | ГАЗ |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Модель | Газель |
Стан | Новий |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Газель |