984 ₴
Перевірка вакуумного підсилювача гальм.
Вакуумний підсилювач гальм — нерозбірна конструкція, тому під час виходу з ладу його замінювати в зборі.
Працездатність підсилювача можна перевірити в такий спосіб: на автомобілі з вимкненим двигуном 4-5 разів натискаємо на гальмівну педаль. Утримуючи педаль, пускати двигун. У разі справного підсилювача з початком роботи двигуна педаль має злегка провалитися.
Зворотний клапан, який міститься в наконечнику вакуумного шланга, призначений для того, щоб можна було загальмувати автомобіль із достатньою ефективністю під час раптово заглибного двигуна. Перевірити його стан можна, створивши тиск у шлангу за допомогою відповідної гумової груші. Негерметичний клапан підлягає заміні.
Перед встановленням перевіряємо величину виступання головки штока (1,05-1,25 мм) відносно площини корпусу підсилювача. та величина відповідає вільному ходу педалі гальма 3-5 мм. За потреби...
... ключем на 7 обертаємо головку штока, домагаючись потрібних параметрів. Шток водночас утримує пасатижами.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Пекар |
Країна виробник | Україна |
Марка | ВАЗ |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Модель | 2103 |
Тип | Вакуумний |
Сумісність | ВАЗ 2103 1972-1984, ВАЗ 2102 1973-1985, ВАЗ 2105 1981-, ВАЗ 2106 1975-2005, ВАЗ 2101 1970-1988, ВАЗ 2106 1975-2006, ВАЗ 2104 1984-, ВАЗ 2107 1982-2012, ВАЗ 2121 1994-2006 |
Стан | Новий |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2103 |