71 ₴
Ремонт головного та робочого циліндра.
Від'єднайте в салоні штовхач від педалі зчеплення, відвернувши гайку А і вийнявши вісь Б штовхача з двома пластмасовими втулками. Відверніть дві гайки В кріплення циліндра до щита передка та зніміть головний циліндр.
4. Підійміть викруткою захисний ковпак,
посуньте його з корпусу циліндра та викрутіть
навиворіт
5. Затисніть циліндр.
6. Зніміть стопорне кільце А, дотримуючись
штовхач Б і обережно виведіть штовхач
із циліндра.
7.Вийміть поршень А з манжетою Б.
8. Вийміть клапан поршня.
9. Вийміть внутрішню манжету
Огляньте головний циліндр. Дзеркало головного циліндра не має мати рисок і корозії. Невеликі сліди корозії та невеликий знос дзеркала циліндра усуваючи шліфування або хонінгування з шорсткістю не нижче за дев'ятий клас і значенням внутрішнього діаметра не більш ніж 25,15 мм для робочого циліндра і 22,2 мм для головного циліндра (за умови обов'язковому застосуванню нових ущільнювальних манжет). За наявності цих дефектів замініть циліндр. На нарізних частинах циліндра не має бути механічних пошкоджень.
Огляньте манжети. Вони мають бути пружними й еластичними. Набридні, розбухлі та затверділі манжети, а також манжети, на робочих поверхнях яких з'явилися ризики, замініть.
Огляньте й оцініть технічний стан деталей робочого циліндра так само, як це робили під час огляду та дефектування деталей головного циліндра приводу вимкнення зчеплення.
Основні атрибути | |
---|---|
Марка | ГАЗ |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Модель | Газель |
Сумісність з моделлю | Газель, Волга |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Тип запчастини | Оригінал |
Виробник | Каучук |
Країна виробник | Україна |
Стан | Новий |