721 ₴
ПІДШИПНИК МАТОЧИНИ ПЕРЕДНЬОГО КОЛЕСА - ЗАМІНА
Підшипник маточини переднього колеса нерегульований. При появі люфту в підшипнику його необхідно замінити.
Для виконання роботи потрібен помічник, а також знадобляться:
— надійна підставка під автомобіль;
— знімач внутрішніх стопорних кілець;
— набір пристосувань для заміни підшипника маточини.
Зняття
Попередження!
Выпрессовывайте підшипник маточини тільки у випадку його заміни, оскільки при демонтажі він, швидше за все, зруйнується.
1. Готуємо автомобіль до виконання роботи.
2. Знімаємо декоративний ковпак з колеса.
3. Підкладаємо противідкатні упори під передні колеса автомобіля.
Попередження!
Спроба відвернути гайку осі маточини без випрямлення її замятого краю може призвести до пошкодження різьби на осі.
4. Постукуючи по кернеру молотком, відгинаємо загнутий в проточки валу приводу край гайки (в двох місцях).
5. Помічник натискає педаль гальма і утримує її в натиснутому положенні.
6. Торцевим ключем на 30 мм з довгим комірчиком послаблюємо затяжку гайки маточини переднього колеса.
7. Знімаємо переднє колесо і відвертаємо гайку маточини.
8. Знімаємо супорта гальмівного механізму, не від'єднуючи від нього гальмівний шланг.
9. Знімаємо гальмівний диск.
10. Відвертаємо два болта кріплення кульової опори до поворотного кулака.
11. Відвертаємо на кілька оборотів гайки кріплення верхньої опори стійки до кузова.
12. Віджавши нижній важіль підвіски вниз, відводимо нижній кінець стійки в бік і виводимо з маточини хвостовик зовнішнього ШРУСа.
Попередження!
При виконанні наступної операції зусилля силового болта знімача має прикладатися до торцевої поверхні маточини, а не до кільця підшипника.
13. Впираємось лапи знімача в поворотний кулак і, обертаючи гайку болта, выпрессовываем маточину з поворотного кулака.
14. Знімачем стискаємо і знімаємо стопорне кільце з зовнішньої сторони підшипника маточини.
15. Із зворотного боку поворотного кулака знімачем стискаємо і знімаємо інше стопорне
кільце підшипника маточини.
16. Встановлюємо пристосування і выпрессовываем підшипник з поворотного кулака.
17. Якщо на маточині залишилося внутрішнє кільце підшипника, спрессовываем його знімачем з набору, або універсальним двухза-хватным знімачем (для установки лап знімача на маточині є спеціальні виїмки).
Установка
1. Ретельно очищаємо від бруду та корозії посадкове отвір під підшипник у поворотному кулаці.
2. Знімачем встановлюємо стопорне кільце з зовнішньої сторони підшипника.
Попередження!
При виконанні наступної операції (запресовуванні підшипника) зусилля силового болта знімача має прикладатися тільки до зовнішнього кільця підшипника.
3. Запрессовываем новий підшипник в поворотний кулак до упору в стопорне кільце.
4. Знімачем встановлюємо стопорне кільце з внутрішньої сторони підшипника.
Попередження!
При запресовуванні маточини силовий болт повинен спиратися тільки на внутрішнє кільце підшипника.
5. Пристосуванням запрессовываем маточину у внутрішнє кільце підшипника.
6. Вставляємо вал приводу в йшли-цевое отвір маточини.
7. Надягаємо на вал упорну шайбу і загортаємо нову гайку маточини.
8. Встановлюємо всі зняті деталі в зворотній послідовності.
9. Встановлюємо колесо і опускаємо машину. Фіксуємо колесо противідкотними упорами, а помічник натискає педаль гальма.
10. Затягуємо гайку підшипника маточини моментом 225,6—247,2 H-м (23-25,2 кгс-м).
11. Заминаем край гайки в проточки вала привода (в двох місцях) і встановлюємо ковпак маточини.
Основні | |
---|---|
Виробник | Волзький підшипниковий завод |
Стан | Новий |
Марка | ВАЗ |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Вид підшипника | Ступиці переднього колеса |
Модель | 1118 |
Сумісність | ВАЗ Priora (2171) універсал 2009-, ВАЗ Priora (2172) хетчбек 2008-, ВАЗ Kalina (1117) універсал 2004-, ВАЗ Kalina (1118 1119) 2004-, ВАЗ Priora (2170) 2007- |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 1118 |