1 418 ₴
Перевірка стану кермового керування.
Кермове керування перевіряємо з помічником на естакаді.
Встановлюємо колеса в положення, що відповідає прямолінійному руху автомобіля. На ободі кермового колеса крейдою наносимо напис.
Перевіряємо вільний хід (люфт) кермового колеса під час обертання його в обидві сторони до початку повороту коліс автомобіля.
Зусилля повороту кермового колеса не має перевищувати 20 кг під час встановлення передніх коліс автомобіля на гладкій плиті.
Під час швидких поворотів кермового колеса вліво та вправо, з амплітудами 10 градусів, на дотик перевіряємо брак стуків (люфтів) у з'єднаннях і кульових шарнірах керування. Ослаблені нарізні з'єднання підтягуємо.
Перевіряємо відсутність осьових і радіальних люфтів маятникового важеля.
перевіряємо брак люфтів у кульових шарнірах тяг.
Перевіряємо переміщення наконечників тяг уздовж осій пальців шарнірів, для чого...
Додаємо осьове зусилля до наконечників тяг.
Осьове переміщення має бути в межах 1-1,05 мм. Після зняття підсилювача наконечник має повернутися на місце. Якщо осье переміщення немає або наконечник не повертається на місце, замінюючи наконечник або кермову тягу в зборі на справні.
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Стан | Новий |
Марка | ВАЗ |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Модель | 2101 |
Сумісність | ВАЗ 2101 1970-1988, ВАЗ 2102 1973-1985, ВАЗ 2103 1972-1984, ВАЗ 2104 1984-, ВАЗ 2105 1981-, ВАЗ 2106 1975-2005, ВАЗ 2107 1982-2012 |