3 280 ₴
ВИКИСТАННЯ І ДЕФЕКТІВКА ДЕТАЛІЄМ РЕДУКТОРА ЗАДНІГО МОСТА
1. Промийте та просушіть деталі головного передавання.
2. Перевірте обидві частини коробки диференціала. Якщо хоча б на одній із них виявлені тріщини, то необхідно замінити обидві частини.
3. Перевірте зубці шестерень головного передавання. Якщо на них виявлені фарбування, відколи або задирки, замініть обидві шестерні головної передачі.
4. Огляньте напівосьові шестерні, сателіти, вісь і шайби. На напівосьових шестернях, сателітах не має бути зламаних зубів і слідів підвищеного зношування сферичної поверхні.
Поверхня осі має бути гладкою, рівною й у місцях посадки сателітів не має мати сходинок. Якщо шайби нерівномірно зношені, замініть їх. Внутрішні поверхні коробки диференціала не мають мати
следов износа.
5. Перевірте, коли немає слідів
зносу поверхні посадкових
місць під підшипники. Зношені
деталі замініть.
6. Підшипники тягової шестерні
і коробки диференціала не мають
мати раковин і видимого зносу
на поверхнях кочення.
ЗБІРКА І ВСТАНОВЛЕННЯ РЕДУКТОРУ ЗАДНІГО МОСТА.
Вам будуть потрібні: ключі «на 12», «на 13», «на 14», «на 17», торцеві головки «на 12», «на 19», подовжувач, вороток, викрутка.
1. Збирайте диференціал у порядку, зворотному розбиранні, відповідно до раніше зробленого маркування. Перед складанням усе
струмені поверхні диференціала змащуйте чистою трансмісійною оливою.
2. Затягніть болти кріплення частин коробки диференціала моментом 28-36 Н-1^ Повертаючи за допомогою шліцьового оправлення одну
із шестерень напівосів, перевірте легкість обертання шестерень диференціалу. Шестерні мають обертатися плавно, без заїдань,
водночас момент провертання шестерні не має перевищувати 15 Н м.
3. Напресуйте відому шестерню головної передачі на коробку диференціала, поєднавши раніше зроблені мітки. Загорніть десять
болтів кріплення ододної шестерні моментом 68-75 Н м.
4. Напресуйте до упору на посадкові місця коробки диференціала підшипники. Виміряйте щупом проміжок між внутрішніми
кільцями підшипників і торцями коробки диференціала, який має бути менш ніж 0,03 мм.
5. Запресуйте зовнішні кільця підшипників вала тягової шестерні в картер редуктора або заднього моста, якщо їх випресували.
6. Встановіть тягову шестерню головної передачі в порядку, зворотному знятті. Сальник тягової шестерні запресуйте врівень
з торцем картера. Перевірте осьовий люфт валу шестерні. Якщо заміняли хоча б одну з деталей заднього моста або з'явився осьовий
люфт вала шестерні, відрегулюйте положення тягової шестерні.
7. Відрегулюйте попередній натяг підшипників тягової шестерні
8. Одягніть зовнішні кільця на підшипники диференціала та вставте диференціал у картер, дотримуючись зовнішнього кільця.
9. Вставте регулювальні гайки в різь так, щоб вони торкалися підшипників. Зубчастою стороною гайки мають бути спрямовані вбік від підшипників.
10. Встановіть кришки підшипників відповідно до маркування і вгорніть болти їх кріплення так, щоб регулювальні гайки оберталися вільно. Попередньо
нанесіть на різь болтів герметик «Унігерм-6» або «Унігерм-9».
11. Відрегулюйте бічний проміжок у зачепленні шестерень головної передачі та попередній натяг підшипників диференціала
12. Затягніть остаточно болти кріплення кришок підшипників моментом 90-110 Н-м.
13. Встановіть стопорні пластини регулювальних гайок і вверніть болти кріплення стопорних пластин.
14. Встановіть редуктор із прокладкою його картера на задній міст, попередньо промазавши з двох боків прокладку герметиком. Момент затягування болтів
кріплення картера редуктора — 5-70 Н м.
15. Далі міст зберіть у порядку, зворотному розбирання.
Основні атрибути | |
---|---|
Марка | ГАЗ |
Виробник | Truckman |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Модель | Газель |
Країна виробник | Туреччина |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Сумісність з маркою | ГАЗ |