2 277 ₴
Корисні поради щодо збереження зчеплення.
Щоб зчеплення мало довго й безвідмовно, не тримайте постійно ногу на педалі зчеплення. Цю шкідливу звичку часто придбаю, тому під час навчання водіння в автошколи через страх не встигнути вимкнути зчеплення під час зупинки автомобіля. Крім швидкої втоми ноги, що постійно стоїть над педаллю, зчеплення виявляється хоч трохи, але вичавлено, і ведомий диск водночас прокручується і зношується. Крім того, хоча витискний підшипник і розрахований на роботу в режимі постійного обертання, він притискний хоч трохи педалі зазнає підвищеного навантаження, тому його ресурс також знижується. З тієї ж причини не рекомендуємо довго тримати зчеплення у вимкненому стані (наприклад, у пробках). Якщо не доведеться відразу чіпатися з місця, краще увімкнути нейтральне положення коробки передач і відпустити педаль. Пробуксування зчеплення легко визначити за допомогою тахометра. Якщо під час руху під час різкого натискання на педаль акселератора оберти різко ростуть, а потім трохи падають і автомобіль починає розганятися — зчеплення вимагає ремонту.
3. Відверніть шість болтів кріплення кожуха зчеплення. Зніміть кожух зчеплення в складі з натискним диском і відомним диском, встановленим усередині кожуха. Притримуйте водночас відовий диск, інакше він може випасти.
4. Трещини на деталях ведмедика не допускаються. Перевірте знос фрикційних накладок 1. Якщо головки заклепок 2 поглиблені на відстань менш ніж 0,2 мм, поверхню фрикційних накладок замаслена або ослаблені заклепкові з'єднання, то відомний диск необхідно замінити. Перевірте надійність фіксації демпферних пружин 3 у гніздах маточини ведмедого диска, у разі зламаних пружин диск необхідно замінити.
Перевірте биття ведмедика, якщо під час візуального огляду виявлено його короблення. Якщо биття перевищує 0,5 мм,
замініть диск.
Огляньте робочі поверхні тертя маховика та натискного диска, звертаючи увагу на брак глибоких рисок, зади-
ров, забій, явних слідів зношування та перегрівання. Замініть дефектні вузли.
У разі ослаблення заклепкових з'єднань 1 деталей кожуха та натискного диска замініть кожух із натискним диском у зборі. Зовнішнім оглядом оцініть стан діафрагмінної пружини 2 натискного диска. Наявність тріщин на діафрагмічній пружині не допускається. Місця контакту пелюсток пружини з підшипником вимкнення зчеплення мають бути в одній площині та не мати явних слідів зношування (величина зносу не має перевищувати 0,8 мм). Інакше замініть кожух із натискним диском у зборі.
Зовнішнім оглядом оцініть стан опорних кілець натискної пружини. Кільця не мають мати тріщин і слідів зношування.
Інакше замініть кожух із натискним диском у зборі.
Рис. . Перевірка стану ведучого диска зчеплення: А, В, С — контрольовані розміри; 1 — натискна пружина; 2 ― кожух; 3 — натискний диск; 4 — проміжне кільце 9.
Для перевірки провідної частини зчеплення закріпіть натискний диск 3 (рис) у зборі з натискною пружиною 1 і кожухом 2 на пристосування з проміжним кільцем 4 завтовшки В = (8,3± 0,04) мм. Це пристосування замінює маховик із відомним диском. Вимкніть зчеплення тричі ходом вимикання 8-9 мм, докладаючи навантаження кле-
петкам натискної пружини 1 на діаметрі С=34 мм. Водночас перевірте, щоб:
― ходу вимкнення (8,0±0,1) мм відповідає хід натиснення їм ніго диска не менш ніж 1,4 мм;
― різноманітність значень відходу натискного диска 3 була трохи більш ніж 0,25 мм;
― розмір А був у межах 29-31 мм;
― навантаження на пелюстках натискної пружини 1 на діаметрі C під час ходу (8,0±0,1) мм було не більш ніж 1100 Н, пік навантаження вимикання не більш ніж 1300 Н. Перед встановленням зчеплення перевірте легкість переміщення ведого диска по шліцах первинного вала коробки передач. За потреби усуньте причини заїдання або замініть дефектні деталі.
Основні | |
---|---|
Сумісність з моделлю | 2110 |
Країна виробник | Чехія |
Стан | Новий |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Марка | ВАЗ |
Модель | 2110 |
Тип запчастини | Оригінал |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Тип зчеплення | фрикційне |
Сумісність | ВАЗ 2111 1998-, ВАЗ 2112 1999-2008, ВАЗ 2110 1995-2014 |