

1 090 ₴
Зняття зовнішнього шарніра.
Роботу проводиться під час заміни шарніра, його чохла та мастила.
Знімаємо привод з автомобіля. Під час заміни чохла очищаємо шарнір зовні та затискаємо вал у лещата з накладками губок із м'якого металу.

Пасатижами стискаємо за виступи малий хомут і, підчеплюючи викруткою, роз'єднуємо його. Аналогічно знімаємо великий хомут.

Зсуваємо захисні пластмасовий кожух і гумовий чохол по валу. Очищаємо та протираємо торцеву частину шарніра від старого мастила.

Через виколотку з м'якого металу збиваємо шарнір, наносячи удари торцем обойми.
Виколотка не має передавати зусилля на сепаратор або кульки, щоб уникнути їх пошкодження.

Знімаємо шарнір.
Шарнір фіксується на валу стопорним кільцем, розташованим у проточці на кінці вала.

Піддягаємо стопорне кільце викруткою...

і знімаємо його.
Роз'єднуємо гумовий чохол і пластмасовий кожух і знімаємо їх.
Встановлюють шарнір у зворотній послідовності.
Під час встановлення старого шарніра попередньо очищаємо його від мастила. Очищивши вал, наносимо тонкий шар нового мастила ШРУС — 4М і одягаємо на вал кожух і новий чохол. Встановивши на вал нове стопорне кільце.

Через виколотку з м'якого металу напресовуємо шарнір на вал.
Встановлюємо нові хомути (перед затягуванням хомутів випускає надлишок повітря з чохла, підчепивши викруткою посадковий поясок чохла)
| Основні атрибути | |
|---|---|
| Сумісність з маркою | ВАЗ |
| Сумісність з моделлю | 2123 |
| Тип техніки | Легковий автомобіль |
| Тип запчастини | Оригінал |
| Стан | Новий |
| Виробник | ASR |
| Країна виробник | Чехія |
| Користувальницькі характеристики | |
| Марка | ВАЗ |
| Модель | 2123 |