2 328 ₴
Особливості пристрою.
Привод кожного колеса складається з двох шарнірів рівних кутових швидкостей (ШРУС) і вала 10 (рис. 5.15), який у приводу лівого
колеса виготовлені з прутка, а в правого — з труби. Зовнішній шарнір складається з корпусу 1, сепаратора 6, внутрішньої обойми 3 і шести кульок. У корпусі шарніра та в обоймі зроблені канавки для розміщення кульок. Канавки в поздовжній площині розташовані за радіусом, що забезпечує кут повороту зовнішнього шарніра до 42°. Шліцьовий наконечник корпусу шарніра встановлюється в стопу переднього колеса та кріпиться до неї гайкою. Обойма 3 шарніри встановлюється на шліцах вала 10 між упорним кільцем 7 і стопорним кільцем 2. Внутрішній шарнір відрізняється від зовнішнього тим, що доріжки корпусу й обойми виготовлені прямими, а не радіусними, що дає змогу деталям шарніра переміщатися в поздовжньому напрямку. Це необхідно для компенсації переміщень, викликаних коливаннями передньої підвіски та силового агрегату. У зовнішньому та внутрішньому шарнірах встановлюються кульки однієї сортувальної групи, за потреби замінюються всі шість кульок шарніра; кульки мають бути однієї сортувальної групи. Під час складання внутрішнього шарніра використовується селективний метод. Заміна будь-якої однієї деталі неприпустима — внутрішній шарнір замінюється в зборі. Деталі шарнірів змащуються мастилом ШРУС-4, яка закладається в корпусі шарнірів під час збирання. Герметизація шарнірів забезпечується захисними чохлами, які кріпляться хомутами.
Привод переднього колеса: А — контрольний розмір; 1 — корпус зовнішнього шарніра; 2 — стопорне кільце; 3 — обойма; 4 — кулька; 5 — зовнішній хомут; 6 — сепаратор; 7 — наполегливе кільце; 8 — захисний чохол; 9 — внутрішній хомут; 10 — вал приводу колеса; 11 — фіксатор внутрішнього шарніра; 12 — корпус внутрішнього шарніра; 13 — стопорне кільце корпусу внутрішнього шарніра.
Корисна порада.
Шарніри приводів дуже довговічні, їх розрахунковий ресурс майже дорівнює ресурсу автомобіля. Однак в експлуатації їх змінюють або ремонтують досить часто. Така робота досить дорога та трудомістка. Щоб серйозно заощадити, регулярно перевіряйте стан захисних чохлів шарнірів і негайно замінюйте їх у разі найменших ушкоджень. Якщо в шарнір через пошкоджений чохол потрапить вода або пил, він вийде з ладу через кілька сотень кілометрів пробігу. Герметичний шарнір зношується надзвичайно повільно.
Основні атрибути | |
---|---|
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Марка | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2108 |
Модель | 2108 |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Тип запчастини | Оригінал |
Стан | Новий |
Виробник | ASR |
Країна виробник | Чехія |
Сумісність | ВАЗ 2114 2001-2013, ВАЗ 21099 1990-2011, ВАЗ 2113 2004-2013, ВАЗ 2115 1997-2012, ВАЗ 2109 1987-2011 |