21 592 ₴
ПРОВЕРКА РЕДУКТОРА ЗІДНЬОГО МОСТА В ДОРОЖНИХ УСЛІВЛЯХ.
Перед заміною редуктора переконайтеся в потреби його заміни, забезпечивши перевірку дорожніх умов. Перевірку проводьте на заміському шосе, якщо немає інтенсивного руху транспорту з дотриманням необхідних запобіжних заходів. 1. Рухайтеся зі швидкістю приблизно 30 км/год.Опопередіть і запам'ятайте характерні шуми під час руху. Потім поступово збільшуйте
швидкість до 90 км/год у звичному для ваз-режимі пришвидшення Одночасно прислухайтеся до різних шумів і помічайте швидкість, за якої вони з'являються та зникають
2. Відпустіть педаль керування дросельними залинками та не користуючись гальмами погасіть швидкість гальмуванням двигуном
Під час уповільнення стежте за зміною шуму, а також за проміжками, за яких шум проявляється більше. Зазвичай виникає і зникає в разі тих самих швидкостей як під час пришвидшення, так і у разі уповільнення.
3 Розженіть автомобіль приблизно до 100 км/год поставте важіль перемикання передач у нейтральне положення, вимкніть
запалювання та дайте автомобілю вільно котитися до зупинки.
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ
Під час вимкнення запалювання будьте обережні. Повертайте ключ тільки до положення «Вимикнено». Інакше може спрацювати
протипригінний пристрій, кермовий механізм виявиться замкненим і автомобіль стане некерованим. Також врахуйте, що за
неробочому двигуні знижується ефективність гальмівної системи (унаслідок вимкнення вакуумного підсилювача) і кермового
керування (якщо на машині встановлений гідравлічний підсилювач).
Шум, помічений під час цього випробування та відповідний поміченому під час випробування 1 (операції 1 й 3), не виходить
від редуктора. Редуктор без навантаження не може бути джерелом шуму, за винятком шуму, викликаного підшипниками.
5. Шум, відзначений під час випробування 1 (операції 1 і 2) і не повторюваний під час випробування 2 (операція 3), може виходити від редуктора, півосів або підшипників продовжіть перевірку.
6. У разі нерухомого та загальмованого автомобіля пустіть двигун і поступово збільшуючи частоту обертання колінчастого вала
порівняйте помічені шуми з шумами двох попередніх випробувань. Зазначені водночас випробувань шуми, які відповідають шумам першого (операції 1 та 3) випробування, не належать до редуктора. Вони можуть бути викликані іншими вузлами й агрегатами автомобіля
7. Вивісіть задні колеса, встановіть автомобіль на опори. Попустіть двигун і увімкніть IV передавання. Позначте шуми за
роботі двигуна на різній частоті обертання колінчастого вала.
8. Шуми, виявлені під час першого випробування (операції 1 та 3) і не повторюються у разі наступних виходять від редуктора.
Основні атрибути | |
---|---|
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Марка | ВАЗ |
Модель | 2123 |
Тип | Передній міст |
Виробник | АвтоВАЗ |
Країна виробник | Україна |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Стан | Новий |
Сумісність | ВАЗ 21214 2006 |