490 ₴
РЕГУЛИВАННЯ СТОЯНОЧНОГО ТОРМОЗА.
Вам будуть потрібні: головки «на 27», два ключі «на 24».
1. Опустіть важіль стоячого гальма в крайнє нижнє положення.
2. Ослабте гайки кріплення переднього та двох задніх тросів до кронштейна
3. Встановіть упори під передні колеса. Підніміть і встановіть на опори задню частину автомобіля.
4. Зніміть заглушку А. Ослабте гайку В кріплення ексцентрика Б і поверніть його до упору проти годинникової стрілки, провертаючи
водночас колесо. Повільно повертайте ексцентрик за годинниковою стрілкою, обертаючи колесо доти, поки його можна ще буде
обертати вільно від руки (допускається невелике торкання фрикційними накладками колодок гальмівних барабанів). Після регулювання затягніть гайку кріплення моментом 2 4-36 Н'м (2,4-3,6 кгс'м), утримуючи ексцентрик від провертання. Встановіть на місце заглушку
5. Відрегулюйте так само механізм стоякового гальма протилежного колеса.
6. Установите автомобіль на землю
7. За допомогою гайок 3 (см. рис. 9.2) встановіть урівнювач 9 так, щоб відстань Б від переднього торця кронштейна до задньої частини урівнювача становив 144-150 мм. Водночас урівнювач має бути розташований перпендикулярно поздовжньої осі автомобіля.
Затягніть гайки 3 кріплення переднього троса, потім гайки кріплення задніх тросів 5 і 8.
8. Натягування переднього троса можна відрегулювати, переставляючи наконечник в інший отвір або за допомогою гайок А.
9. Якщо стоянкове гальмо відрегульоване правильно, важіль під час підсилення 600 Н (60 кгс) переміщається на 15-20 клацань. Під час руху автомобіля без гальмування гальмівні барабани не мають нагріватися.
Основні атрибути | |
---|---|
Марка | ГАЗ |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Модель | Газель |
Тип | Трос ручника |
Виробник | Технопривод |
Країна виробник | Україна |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Стан | Новий |