Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1588 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92
Зчеплення ВАЗ 2108, 2109, 2115 (диск нажимной, ведений, підшипник) (виробництво SACHS)

Зчеплення ВАЗ 2108, 2109, 2115 (диск нажимной, ведений, підшипник) (виробництво SACHS)

  • Немає в наявності
  • Код: 3000 951 211

2 972 ₴

+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики

Корисні поради щодо збереження зчеплення.
Щоб зчеплення служило довго і безвідмовно, не тримайте постійно ногу на педалі зчеплення. Цю шкідливу звичку часто купую т під час навчання водінню в автошколах через страх не встигнути вимкнути зчеплення в час зупинки автомобіля. Крім швидкої втоми ноги, що знаходиться весь час над педаллю зчеплення виявляється хоч трохи, але вижато, і ведений диск при цьому пробуксовує і зношується. Крім того, хоча вижимний підшипник і розрахований на роботу в режимі постійного обертання, він при натиснутій хоч трохи педалі відчуває підвищене навантаження, тому його ресурс також знижується. З тієї ж причини не рекомендуємо подовгу тримати зчеплення у вимкненому стані (наприклад, в «пробках»). Якщо не доведеться одразу рушати з місця, краще включити нейтральне положення коробки передач і отпуститьпедаль. Пробуксовку зчеплення легко визначити за допомогою тахометра. Якщо під час руху при різкому натисканні на педаль акселератора обороти різко зростають, а потім трохи падають і автомобіль починає розганятися ― зчеплення потребує ремонту.

3. Відверніть шість болтів кріплення кожуха зчеплення. Зніміть кожух зчеплення в зборі з натискним диском і веденим диском, встановленим всередині кожуха. Притримуйте при цьому ведений диск, інакше він може випасти.

4. Тріщини на деталях веденого диска не допускаються. Перевірте знос фрикційних накладок 1. Якщо головки заклепок 2 поглиблені на відстань менше 0,2 мм, поверхня фрикційних накладок замаслена або ослаблені заклепувальні з'єднання, то ведений диск необхідно замінити. Перевірте надійність фіксації демпферных пружин 3 в гніздах ступиці веденого диска, при зламаних пружинах диск необхідно замінити.

Перевірте биття веденого диска, якщо при візуальному огляді виявлено його жолоблення. Якщо биття перевищує 0,5 мм,
замініть диск.

Огляньте робочі поверхні тертя маховика і натискного диска, звернувши увагу на відсутність глибоких рисок, зади-
рів, забоїн, явних слідів зносу і перегріву. Замінити дефектні вузли.

При ослаблении заклепочных соединений 1 деталей кожуха и нажимного диска замените кожух с нажимным диском в сборе. Внешним осмотром оцените состояние диафрагменной пружины 2 нажимного диска. Наличие трещин на диафрагменной пружине не допускается. Места контакта лепестков пружины с подшипником выключения сцепления должны находиться в одной плоскости и не иметь явных следов износа (величина износа не должна превышать 0,8 мм). В противном случае замените кожух с нажимным  диском в сборе.

Зовнішнім оглядом оцініть стан опорних кілець натискної пружини. Кільця не повинні мати тріщин і слідів зносу.
В іншому випадку замініть кожух з натискним диском в зборі.

Рис. . Перевірка стану ведучого диска зчеплення: А, В, С ― контрольовані розміри; 1 ― натискна пружина; 2 ― кожух; 3 ― натискний диск; 4 ― проміжне кільце 9.

Для проверки ведущей части сцепления закрепите нажимной диск 3 (рис) в сборе с нажимной пружиной 1 и кожухом 2 на приспособление с промежуточным кольцом 4 толщиной В =(8,3± 0,04) мм. Это приспособление заменяет маховик с ведомым диском. Выключите сцепление три раза ходом выключения 8 -9 мм, прикладывая нагрузку кле-
песткам нажимной пружины 1 на диаметре  С=34 мм. При этом проверьте, чтобы:
― ходу выключения (8,0±0,1) мм соответствовал ход наж им ного диска не менее 1,4 мм;
― разность значений отхода нажимного диска 3 была не более 0,25 мм;
― размер А находился в пределах 29-31 мм;
― навантаження на пелюстки натискної пружини 1 на діаметрі З при ході (8,0±0,1) мм була не більше 1100 Н, пік навантаження вимикання не більше 1300 М. Перед установкою зчеплення перевірте легкість переміщення веденого диска за шлицам первинного валу коробки передач. При необхідності усуньте причини заїдання або замінити дефектні деталі.

Основні
ВиробникSACHS
Країна виробникНімеччина
МаркаВАЗ
Модель2108
СумісністьВАЗ 2108 1984-2003, ВАЗ 2114 2001-2013, ВАЗ 21099 1990-2011, ВАЗ 2113 2004-2013, ВАЗ 2115 1997-2012, ВАЗ 2109 1987-2011
Сумісність з маркоюВАЗ
Сумісність з моделлю2108
СтанНовий
Тип запчастиниОригінал
Тип зчепленнягідравлічне
Тип технікиЛегковий автомобіль
Інформація для замовлення
  • Ціна: 2 972 ₴
Зчеплення ВАЗ 2108, 2109, 2115 (диск нажимной, ведений, підшипник) (виробництво SACHS)Зчеплення ВАЗ 2108, 2109, 2115 (диск нажимной, ведений, підшипник) (виробництво SACHS)
Немає в наявності
2 972 ₴
+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner