2 098 ₴
Корисні поради щодо збереження зчеплення.
Щоб зчеплення служило довго і безвідмовно, не тримайте постійно ногу на педалі зчеплення. Цю шкідливу звичку часто купую т під час навчання водінню в автошколах через страх не встигнути вимкнути зчеплення в час зупинки автомобіля. Крім швидкої втоми ноги, що знаходиться весь час над педаллю зчеплення виявляється хоч трохи, але вижато, і ведений диск при цьому пробуксовує і зношується. Крім того, хоча вижимний підшипник і розрахований на роботу в режимі постійного обертання, він при натиснутій хоч трохи педалі відчуває підвищене навантаження, тому його ресурс також знижується. З тієї ж причини не рекомендуємо подовгу тримати зчеплення у вимкненому стані (наприклад, в «пробках»). Якщо не доведеться одразу рушати з місця, краще включити нейтральне положення коробки передач і отпуститьпедаль. Пробуксовку зчеплення легко визначити за допомогою тахометра. Якщо під час руху при різкому натисканні на педаль акселератора обороти різко зростають, а потім трохи падають і автомобіль починає розганятися ― зчеплення потребує ремонту.
3. Відверніть шість болтів кріплення кожуха зчеплення. Зніміть кожух зчеплення в зборі з натискним диском і веденим диском, встановленим всередині кожуха. Притримуйте при цьому ведений диск, інакше він може випасти.
4. Тріщини на деталях веденого диска не допускаються. Перевірте знос фрикційних накладок 1. Якщо головки заклепок 2 поглиблені на відстань менше 0,2 мм, поверхня фрикційних накладок замаслена або ослаблені заклепувальні з'єднання, то ведений диск необхідно замінити. Перевірте надійність фіксації демпферных пружин 3 в гніздах ступиці веденого диска, при зламаних пружинах диск необхідно замінити.
Перевірте биття веденого диска, якщо при візуальному огляді виявлено його жолоблення. Якщо биття перевищує 0,5 мм,
замініть диск.
Огляньте робочі поверхні тертя маховика і натискного диска, звернувши увагу на відсутність глибоких рисок, зади-
рів, забоїн, явних слідів зносу і перегріву. Замінити дефектні вузли.
При ослабленні заклепочных з'єднань деталей 1 кожуха і натискного диска замінити кожух з натискним диском в зборі. Зовнішнім оглядом оцініть стан діафрагменної пружини 2 натискного диска. Наявність тріщин на діафрагменної пружини не допускається. Місця контакту пелюстків пружини з підшипником вимикання зчеплення повинні знаходитися в одній площині і не мати явних слідів зносу (величина зносу не повинна перевищувати 0,8 мм). В іншому випадку замініть кожух з натискним диском в зборі.
Зовнішнім оглядом оцініть стан опорних кілець натискної пружини. Кільця не повинні мати тріщин і слідів зносу.
В іншому випадку замініть кожух з натискним диском в зборі.
Рис. . Перевірка стану ведучого диска зчеплення: А, В, С ― контрольовані розміри; 1 ― натискна пружина; 2 ― кожух; 3 ― натискний диск; 4 ― проміжне кільце 9.
Для перевірки провідної частини зчеплення закріпіть натискний диск 3 (рис) в зборі з натискною пружиною 1 і кожухом 2 на пристосування з проміжним кільцем 4 товщиною В =(8,3± 0,04) мм. Це пристосування замінює маховик з веденим диском. Вимикайте зчеплення три рази ходом виключення 8 -9 мм, прикладаючи навантаження кле-
песткам натискної пружини 1 на діаметрі З=34 мм. При цьому перевірте, щоб:
― ходу вимикання (8,0±0,1) мм відповідав хід наж їм ного диска не менш 1,4 мм;
― різниця значень відходу натискного диска 3 була не більше 0,25 мм;
― розмір А знаходився у межах 29-31 мм;
― навантаження на пелюстки натискної пружини 1 на діаметрі З при ході (8,0±0,1) мм була не більше 1100 Н, пік навантаження вимикання не більше 1300 М. Перед установкою зчеплення перевірте легкість переміщення веденого диска за шлицам первинного валу коробки передач. При необхідності усуньте причини заїдання або замінити дефектні деталі.
Основні | |
---|---|
Виробник | Hola |
Країна виробник | Нідерланди |
Марка | ВАЗ |
Модель | 2110 |
Сумісність | ВАЗ 2112 1999-2008, ВАЗ 2111 1998-, ВАЗ 2110 1995-2014 |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2110 |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип зчеплення | гідравлічне |
Тип техніки | Легковий автомобіль |