490 ₴
Ремонт головного циліндра зчеплення.
Знімаємо з автомобіля головний циліндр зчеплення.
Піддівши викруткою, знімаємо з торця циліндра захисний ковпачок.
Підчепивши шил, витягаємо стопорну шайбу
і виймаємо штуцер з ущільнювальною прокладкою.
Затиснувши циліндр у тисках, ключем на 22 закочуваємо корок.
Знімач або підчепивши тонкою викруткою, знімаємо стопорне кільце
і витягаємо з корпусу циліндра деталі.
Уважно оглядаємо деталі. Дзеркало циліндра та зовнішня поверхня поршнів не мають мати рисунок і інших пошкоджень. Якщо поворотна пружина деформувалася або помітно знизила пружність, її треба замінити/. Обов'язково замінює гумові ущільнювальні кільця. Пошкоджений захисний ковпачок також замінюється. Не можна повторно використовувати й стопорну шайбу штуцера.
Ретельно промивши деталі гальмівною рідиною, збираємо циліндр у зворотному порядку.
Основні | |
---|---|
Марка | ВАЗ |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2101 |
Модель | 2101 |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Тип запчастини | Оригінал |
Стан | Новий |
Країна виробник | Чехія |
Тип зчеплення | фрикційне |
Сумісність | ВАЗ 2101 1970-1988, ВАЗ 2102 1973-1985, ВАЗ 2103 1972-1984, ВАЗ 2104 1984-, ВАЗ 2105 1981-, ВАЗ 2106 1975-2005, ВАЗ 2107 1982-2012, ВАЗ 2121 1994-2006, ВАЗ 21213 2001-2006, ВАЗ 21214 2006, ВАЗ 2123 1998-2002 |
Тип комплектуючого | Циліндр зчеплення |