1 560 ₴
Перевірка роботи системи запалювання.
Якщо двигун не пропускається за наявності палива в карбюраторі, перевіряємо роботу системи запалювання.
Виймаємо центральний високовольтний дріт (з'єднаний із котушкою запалювання) з кришки розподільника.
Підносимо його наконечник на відстані приблизно 1 міліметра до оголеного контакту "маси" (наприклад болту або шпильки на двигуні).
Утримуючи дріт у такому положенні, просимо помічника прокрутити стартером колінчастий вал двигуна.
Якщо іскри водночас немає, починаємо перевірку з величини проміжку між контактами переривача.
Наявність напруги на низьковольтному контакті розподілювача під час вмикання запалювання можна перевірити тестером або контрольною лампою.
Тестер під час провертання колінчастого вала має показувати періодичне виникнення напруги, а контрольна лампа — загорятися й гаснути.
Заміню котушку запалювання на справну.
Якщо іскра є, встановлюємо центральний дріт на місце та повторюємо перевірку з іншим свічковим дротом.
Якщо між свічковим дротом і "масою" іскри немає, можливо: осідання конденсату на внутрішній стінці кришки розподілювача; ушкодження вугілля центрального електропроводу; несправність резизора бігунка,...
... а також окиснення електропроводів кришки розподілювача та бігунка.
Якщо іскра на свічковому дроті є — перевіряємо стан свічок, момент встановлення запалювання
Основні атрибути | |
---|---|
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Марка | ВАЗ |
Модель | 2106 |
Сумісність з моделлю | 2106 |
Країна виробник | Чехія |
Сумісність | ВАЗ 2103 1972-1984, ВАЗ 2106 1975-2005, ВАЗ 2106 1975-2006 |
Стан | Новий |