2 379 ₴
Ремонт кермового механізму
Зливаємо олію з картера редуктора, закочуємо регулювальну гайку та знімаємо стопорну шайбу.
ключем на 13 відвертаємо чотири болти кріплення верхньої кришки редуктора.
Виводимо головку регулювального гвинта з паза на валу сошки та знімаємо кришку.
Під час заміни вала сошки осьовий проміжок між головкою гвинта та пазом вала встановлюється підбором товщини регулювальної пластини. Величина проміжку допускається не більш ніж 0.05 мм. Пластини мають товщину від 1.95 до 2.20 мм із кроком через 0.025 мм.
Виймаємо вал сошки з роликом із картера.
Ключем на 13 закочуваємо чотири болти кріплення кришки вала черв'яка та...
... знімаємо її разом із прокладками регулювання кульових підшипників. Прокладки випускаються завтовшки 0.1 і 0.15 мм.
Легкими ударами молотка з м'якого металу вибиваємо вал черв'яка разом із підшипником із картера редуктора.
На торцевих поверхнях черв'яка виготовлені бігові доріжки для кульок підшипників.
Промиваємо всі деталі в гасі або дизельному паливі. Ретельно перевіряємо відсутність на робочих поверхнях ролика і черв'яка слідів зносу, задирок або пошкоджень. Візерунок між валом сошки та бронзовими втулками не має перевищувати 0.1 мм. Кулькові підшипники мають обертатися вільно без заїдання.
Основні атрибути | |
---|---|
Марка | ВАЗ |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2108 |
Модель | 2108 |
Тип | Без гідропідсилювача |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Тип запчастини | Оригінал |
Стан | Новий |
Країна виробник | Чехія |
Сумісність | ВАЗ 21099 1990-2011, ВАЗ 2109 1987-2011 |
Тип комплектуючого | Рульова колонка |