2 266 ₴
СТАТЕР.
Особливості конструкції
Усі стартери являють собою електродвигун постійного струму зі змішаним збудженням і з електромагнітним двообмотувальним тяговим реле. Установлювальні розміри стартерів однакові. Розрізняються стартерами пристрою колекторного вузла та приводу. У стартера 29.3708 колектор торцевого типу, у стартера 423.3708 — циліндричний, в іншому вони практично однакові. Стартер 21133708010-00 обладнаний планетарним редуктором у приводі. Основна відмінність цих стартерів від застосовуваних на інших автомобілях традиційних стартерів — немає опори кінця вала якоря в кришці з боку привода. Опори слугують втулка, запресована в картер зчеплення.
Технічна характеристика стартера 2113-3708010-00
Номінальна потужність, до В т........................... 1,4
Пускова потужність, не менш ніж кВт.........1,1
Число зубців шестерні.......................................11
Масса, кг .......................................................... 2,7
Технічна характеристика стартера 29.3708 (423.3708)
Номінальна потужність, кВ.....................1,3
Споживана сила струму за максимальної потужності, А, не більш......................................................... 260
Споживана сила струму
у загальмованому стані, А, не більш............................................................... 500
Споживана сила струму на холостому ходу, без реле, А, не більш...........................60
Схема з'єднань стартера:
1 — стартер; 2 — акумуляторна батарея; 3 — генератор; 4 — монтажний блок; 5 — вимикач (замок) запалювання; Р 1-тягувальна обмотка тягового реле; Р2 — утримувальна обмотка тягового реле увімкнення стартера.
Стартер 2 9.3 7 0 8 (конструкція стартера 4 3 3.3 7 0 8 аналогічна, вирізняється циліндричним
колектором і сталевим важелем приводу): 1 — обмежувальне кільце; 2 — шестірня приводу; 3 — ролик обгінної муфти; 4 — обгінна муфта; 5 — важіль приводу; 6 — кришка з боку привода; 7 — якір реле; 8 — обмотка реле; 9 — контактна пластина; 10 — кришка реле; 11 — контактні болти; 12 — колектор; 13 — щітка; 14 — кришка з боку колектора; 15 ― кожух; 16 — корпус; 17 — полюс стартера; 18 ― якорь; 19 — повідцеве кільце
У корпусі 16 (рис.) закріплені чотири полюси 17 з обмотками збудження, три з яких серієві й одна шунтова. Корпус 16 і кришки 6 і 14 стягнуті двома болтами (у стартера 423.3708 — шпильками). Якір 18 забезпечений торцевим (циліндричним у стартера 423.3708) колектором 12. Задній кінець вала якоря обертається в металокерамічній втулці, запресованій у кришку 14, а передній кінець — у втулці, запресованій у картері зчеплення. Схема з'єднань стартера показана на рис. Під час увімкнення стартера напруга від акумуляторної батареї через вимикач запалювання подається на обидві обмотки тягового реле стартера (втягувальний Р1 і утримує Р2). Після замикання контактів тягового реле обмотка вимикається.
Основні | |
---|---|
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Марка | ВАЗ |
Модель | 2108 |
Сумісність з моделлю | 2108 |
Тип запчастини | Оригінал |
Стан | Новий |
Виробник | АТЕК |
Країна виробник | Чехія |
Редуктор | Так |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Сумісність | ВАЗ 2114 2001-2013, ВАЗ 21099 1990-2011, ВАЗ 2113 2004-2013, ВАЗ 2115 1997-2012, ВАЗ 2109 1987-2011 |
Напруга живлення | 12 В |