790 ₴
РЕГУЛЬУВАННЯ БОКОВОГО ЗАЗОРУ ГОЛОВНОЇ ПЕРЕДАВИ ТА ЗАВАРИВНОГО НАТЯГА ПІДШИПНИКІВ ДИФЕРЕНЦІАЛА.
Вам будуть: ключі «на 12», «на 13», «на 14», «на 17», торцеві головки «на 12», «на 12», «на 19», динамометричний ключ, індикатор, подовжувач, вороток, викрутка.
1. Для регулювання зніміть у нероз'ємного моста кришку, а біля моста типу «банджо» редуктор у зборі.
2. Зніміть стопорні пластини регулювальних гайок і послабте затягування болтів кріплення кришок підшипників так, щоб регулювальні гайки вільно оберталися.
3. Встановіть стійку з індикатором. Водночас ніжка індикатора має торкатися поверхні зуба навколо зовнішнього торця ведомою
шестерні та бути спрямована за радіусом до поверхні зуба. Визначте бічний проміжок, для чого виберіть проміжок
між шестернями головної передачі поворотом на якийсь кут в одну зі сторін обертання ведому шестерні до упору іуста —
, нотіть шкалу індикатора на нуль. Виміряйте індикатором бічний проміжок, погойдуючи відуву шестерню до упору навколо осі в обидві сторони. Заміри проводьте не менш ніж у восьми рівномірних одна від одної точках шестерні.
ЗАСТОСУВАННЯ
Під час кожного вимірювання рекомендується блокувати від провертання тягову шестерню. Бічний проміжок має бути 0,1 5-0,2 5 мм. Якщо бічний проміжок не відповідає вказаному значенням, то регулювальними гайками перемістіть шестерню в необхідному напрямку.
4. Відрегулюйте попередній натяг підшипників диференціала. Для цього встановіть індикатор і виставте за допомогою
регулювальних гайок осьовий проміжок у підшипниках приблизно 0,05 мм. Потім, забезпечивши необхідний переднатяг підшипників за допомогою регулювальних гайок на значення фактично виміряного осьового люфту (0,05 мм), додайте 0,1 мм у разі пробігу менш ніж 10 000 км або 0,05 мм — понад 10 000 км. Водночас поворот однієї регулювальної гайки відносно іншої на один паз відповідатиме переміщенню вздовж осі на 0,03 мм.
5. Ще раз перевірте і за потреби відрегулюйте бічний проміжок. Для зменшення проміжку затягніть гайку з боку ведомою
шестерні та водночас відпустіть протисмугову гайку на однакову кількість пазів. Для збільшення проміжку виконайте
протилежні дії. Водночас завжди кожне обертання регулювальної гайки завершуйте затяжкою, ті, якщо гайку потрібно повернути на один паз, то поверніть її на два пази, а потім послабте на один паз.
6. Затягніть остаточно болти кріплення кришок підшипників диференціала моментом
9 0-100 Н'м (9-1 0 кгс'м).
7. Перевірте ще раз бічний проміжок і за потреби відрегулюйте його.
8. Установите стопорні пластини регулювальних гайок і вверніть болти їх кріплення.
9. Встановіть кришку картера головної передачі з новою прокладкою або редуктор у зборі.
Основні атрибути | |
---|---|
Марка | ГАЗ |
Сумісність з маркою | ГАЗ, УАЗ |
Модель | Газель |
Сумісність з моделлю | 469, Волга, Газель, 452 |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Тип запчастини | Оригінал |
Країна виробник | Японія |
Виробник | NSK |
Сумісність | ГАЗ Соболь 1998- |
Код запчастини | НR32210J |
Стан | Новий |
Користувальницькі характеристики | |
Вид підшипника | Редуктора заднього моста |