407 ₴
Заміна та ремонт маятникового важеля.
Знімаємо праве переднє колесо. Випресовуємо з важеля пальці наконечників тяг.
Двома ключами на 17 відвертаємо дві гайки болтів кріплення кронштейна до правого лонжерону кузова.
Нижній болт можна вийняти відразу, а верхній знімаємо разом із кронштейном.
Виймаємо шплінт і двома ключами на 19 закочуємо верхню гайку з осі маятникового важеля.
Виймаємо вісь із важелем із кронштейна.
У кронштейні встановлені дві пластмасові втулки (підшипники ковзання). На обох кінцях осі є по дві щітки, на які встановлюються стопорні шайби. На буртики кронштейна та зовнішню частину втулок надягають гумові ущільнення, які утримуються стопорними шайбами.
Пластмасові втулки мають сидіти в кронштейні щільно, а вісь важеля не має мати радіальних люфтів у втулках.
Основні атрибути | |
---|---|
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Марка | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2107 |
Модель | 2107 |
Країна виробник | Польща |
Сумісність | ВАЗ 2101 1970-1988, ВАЗ 2102 1973-1985, ВАЗ 2103 1972-1984, ВАЗ 2104 1984-, ВАЗ 2105 1981-, ВАЗ 2106 1975-2005, ВАЗ 2107 1982-2012 |
Стан | Новий |