117 ₴
СНЯТТІ, РЕМОНТ І ВСТАНОВЛЕННЯ ШАТУННО-ПОРШНЕВОЇ ГРУППИ ДВІГАТЕЛЕЙ
ЗМЗ-405 і ЗМЗ-406.
Вам будуть потрібні: торцевий ключ (головка) «на 15», динамометричний ключ, кліщі для зняття стопорних кілець, оправа
для стиснення поршневих кілець перед встановленням поршня, набір щупів, молоток, оправа.
1. Зніміть головку блока циліндрів.
2. Зніміть оливний картер.
З. Виверніть гайки А шатунних болтів і зніміть кришку Б Шатуна. Оскільки кришка сидить щільно, збийте її несильними ударами
молотка. Вийміть із кришки вкладку шатуваного підшипника.
ЗАСТОСУВАННЯ
Якщо не збираєтеся замінювати шатунні вкладки, позначте їх номером циліндра, щоб встановити на колишні місця.
4. Проштовхніть поршень вгору так, щоб він вийшов із циліндра, а потім вийміть його разом із шатуном. Вийміть з нижньої головки
шатуна вкладка шатунного підшипника. Виймати поршень із шатуном із циліндра потрібно обережно, щоб не пошкодити дзеркало
циліндра. Перевірте мітки на шатуні та кришці шатуна. Якщо мітки не видно, позначте номером циліндра шатун і кришку
за допомогою кернера.
5.Вийміть інші поршні з шатунами.
6. Зніміть поршневі кільця, використовуючи знімач, а якщо його немає, обережно розгинаючи кільця біля замків.
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ
Не розгинайте кільця на більшу величину, ніж це потрібно для їх зняття, інакше можливі порушення форми кілець або
їх поломка.
7. Зніміть стопорні кільця з двох боків поршня.
Випресуйте спеціальним пристосуванням поршневі пальці. Якщо немає пристосування, можна вибити поршневі пальці легкими ударами молотка через оправу А — це необхідно робити на вагу, щоб не пошкодити поршень. Вийміть шатун Б із поршня В.
9. Зніміть інші поршні з шатунів
10.Промийте всі деталі в бензині. Очистите поршни от нагара.
18. Зберіть поршень 4 з шатуном 3. Для цього нагрійте поршень до температури 60-80 °C. Потім швидко вставте шатун у поршень
так, щоб напис «ПЕРЕД» на поршні та мітка «24» на шатуні були з одного боку, і запресуйте поршневий палець 6. Встановіть стопорні кільця 5. Одягніть за допомогою знімача поршневі кільця на поршень.
Вставте вкладку у нижню головку шатуна, що фіксує виступ на вкладки (так званий замок) має увійти у виїмку в нижній головці шатуна. Вставте вкладку 1 у кришку 2 шатуна, що фіксує виступ вкладки має увійти в виїмку в кришці. Змащуйте моторною оливою циліндр, поршень 4, шатунну шийку колінчастого вала та вкладки.
19. Поверніть поршневі кільця так, щоб замки компресійних кілець розташувалися під кутом 180° одна до одної замки дискового мастила знімного кільця — також під кутом 180° одна до одної та під кутом 90° до замків розширювачів.
20.П поверніть колінчастий вал так, щоб шатунна шийка колінчастого вала та тозі циліндра, у який встановлюють поршень,
розташовувалася в НМТ.
21. Просуньте поршень вниз, щоб нижня головка шатуна села на шатунну шийку колінчастого вала, зніміть із шатунних болтів
обрезки шлангов. Встановіть кришку 2 (див. світлини до операції 18) шатуна на шатунні болти, водночас виступ А на кришці шатуна має бути повернений до передньої частини двигуна, а номери циліндра, вибиті на шатуні та кришці, мають бути розташовані з одного боку. Вкладки в головці та кришці шатуна мають бути з'єднані «замок до замка».
22. Заверніть гайки шатунних болтів і затягніть моментом 6 8-75 Н'м (6,8-7,5 кгс^м).
Законтріть їх герметиком «Унігерм-9».
Основні | |
---|---|
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Марка | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Газель |
Модель | Газель |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Тип запчастини | Оригінал |
Виробник | Tanaki |
Країна виробник | Південна Корея |
Стан | Новий |