1 470 ₴
Головний гальмівний циліндр з'єднаний із пневмопідсилювачем трьома шпильками. Встановлений пневмопідсилювач із головними циліндрами на рамі. Встановлений пневмопідсилювач трьома шпильками. Встановлено пневмопідсилювач з головним циліндром на рамі. У приводі гальм використовуються три уніфіковані головні циліндри: один у гідроприводі до передніх гальмівних механізмів, два — до задніх. У корпусі 17 циліндрів міститься поршень 15 з головкою 18 і клапан 2 надлишкового тиску. Головка утримується на поршні за допомогою завзятого стрижня 5, який впресований у поршень. На головці встановлені кільце ущільнювача 6 і манжета 4, на поршні — кільце ущільнювача 8. Головка підтискається до поршня пружиною 3, а поршень у зборі з головкою й ущільнювачами притискається до наполегливого болта 16 поворотної пружини 19, внаслідок чого між поршнем і головкою утворюється зазор для проходу рідини з бачка в робочу порожнину циліндра. У разі гальмування штовхач 7 пневмопідсилювача переміщує поршень 15.
Основні | |
---|---|
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | 66 |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Тип запчастини | Оригінал |
Виробник | Авто Престиж |
Країна виробник | Україна |
Стан | Новий |
Користувальницькі характеристики | |
Сумісність з: | 3307 |
Марка | ГАЗ |
Модель | 66 |