102 ₴
Перед зняттям кришок корінних підшипників перевірте наявність установних міток, чітко нанесених на кришках і блоці циліндрів.
Нумерація кришок починається від передньої частини двигуна.
ЗАСТОСУВАННЯ: Під час заміни підшипників без зняття двигуна із шасі: Замініть кришки 2 - 4, коли колінчастий вал спирається на кришки 1 і 5. Після заміни кришок 2 - 4 замініть кришки 1 і 5.У міру зняття наносьте на корінні підшипники мітки відповідно до місць їх встановлення та номерів циліндрів.
Наносьте напис на виступ підшипника за допомогою шила.
ЗАСТОСУВАННЯ: Мітки наносяться на підшипники для їх подальшої ідентифікації або аналізу можливої несправності.Виконайте цю операцію для зняття верхніх вкладок усіх корінних підшипників, крім заднього кореного підшипника No 5.
Для зняття верхньої вкладки, корінного підшипника встановіть пристосування для заміни корінних підшипників (номір за каталогом 3823818) в отвір для змащування коринної шийки колінчастого вала.
За допомогою пристосування для провертання колінчастого вала номер за каталогом 3824591, поверніть вал так, щоб пристосування торкнулося верхньої вкладки кореного підшипника з боку, зворотного виступу.
Продовжуйте повертати колінчастий вал так, щоб сторона верхньої вкладки з виступом (1) вийшла з блока циліндрів першої.
Зніміть вкладку.
ЗАСТОСУВАННЯ: У задній вертикальній шийці No 5 отвори немає, тому використовувати пристосування для заміни вкладки можна.За допомогою викрутки з плоским шліцом акуратно відірвіть один край вкладки від блока циліндрів. Потім, дотримуючи пальцем вкладка, поверніть колінчастий вал так, щоб вкладка вийшла назовні.
Для очищення кришок корінних підшипників використовуйте пару або гарячу мильну воду.
Просушіть стисненим повітрям.
Перевірте всі кришки корінних підшипників, болти та опорні підшипники на брак глибоких задирок, слідів перегрівання та ін.
Замініть усі пошкоджені деталі. Якщо кришка шатуваного підшипника пошкоджена, блок циліндрів можна замінити.
Переконайтеся в наявності напрямних втулок у кришках корінних підшипників.
Перевірте корінні шейки колінчастого вала, якщо немає пошкоджень або надмірного зношування. Допускається наявність незначних подряпин.
Якщо осьовий люфт колінчастого вала, виміряний під час початкової перевірки, виявиться поза нормою, обов'язково перевірте його поверхню під упорний підшипник на брак підвищеного зношування або пошкоджень. Допускається наявність незначних подряпин.
Місце встановлення наполегливого підшипника: корена шийка No 4.
У разі виявлення пошкоджень зніміть колінчастий вал.
Крім того, перевірте поверхні наполегливого підшипника, якщо немає підвищеного зношування. У разі виявлення надмірного зносу замініть упорний підшипник.
Перевірте вкладки підшипника без пошкоджень.
Замініть вкладки з такими пошкодженнями:
Перевірте стан опорної поверхні вкладки підшипника, якщо немає забоїн або задирок. Якщо не вдається видалити забини або задирки за допомогою нажданого бруска (номер за каталогом 3823258) або його аналога, підшипники необхідно замінити.
ЗАСТОСУВАННЯ: Якщо вкладка підшипника пошкоджена, необхідно замінити обидва вкладки підшипника. ЗАСТОСУВАННЯ: Докладні відомості про пошкодження підшипника наведені в Бюлетені 3810387, "Аналіз і запобігання несправностям підшипника".Виміряйте товщину вкладки кореного підшипника мікрометром із кульковим наконечником. Цей вимір треба брати на відстані не менш ніж 5 мм [0,2 дюйма] від торця підшипника, а не від самого його краю.
Розміри кореня підшипника
mm | in | ||
Стандартний | 2.306 | МИН | 0.0908 |
2.464 | МАКС | 0.097 |
Відправте вкладку підшипника на утилізацію, якщо її товщина не відповідає технічним умовам.
ЗАСТОСУВАННЯ: Для ідентифікації корінних підшипників використовуються номер деталі за каталогом, відштампований на їхньому зворотному боці.УВАГА
Верхня вкладка корінного підшипника
ЗАСТОСУВАННЯ: Встановлюйте кришку корінного підшипника після встановлення кожної верхньої вкладки для його фіксації за місцем під час встановлення інших корінних підшипників.Нанесіть на верхні вкладки корінних підшипників олію для складальних робіт (номер за каталогом 3163086).
ЗАСТОСУВАННЯ: Упірний підшипник колінчастого вала має встановлюватися на корену шийку No4. ЗАСТОСУВАННЯ: Верхні та нижні вкладки корінних підшипників не взаємозамінні. На зворотний бік вкладок нанесені мітки для їхньої правильної орієнтації під час встановлення.Встановіть верхні вкладки корінних підшипників.
Вставте вкладку у проміжок між шийкою колінчастого вала та блоком циліндрів стороною, зворотною виступом. Засуньте вкладку якомога глибше рукою.
Під час встановлення наполегливого підшипника може знадобитися змістити колінчастий вал у осьовому напрямку.
Виконайте цю операцію для завершення встановлення верхніх вкладок усіх корінних підшипників, крім заднього кореного підшипника No 5.
За допомогою пристосування для заміни корінних підшипників (номер за каталогом 3823818) завершіть встановлення кореного підшипника. Провертайте колінчастий вал за допомогою відповідного пристосування (номер за каталогом 3824591).
Переконайтеся в тому, що виступ (1) на вкладці опинився в пазу (2) на блоці циліндрів. Забезпечте зусилля для завершення встановлення вкладки.
Нижні вкладки корінних підшипників
Переконившись без зворотного боку нижніх вкладок корінних підшипників бруду та сторонніх частинок, вставте їх у кришки корінних підшипників.
Обов'язково поєднайте виступи на вкладках із виступами на кришках корінних підшипників.
Нанесіть оливу для складальних робіт (номір за каталогом 3163087) на поверхні корінних підшипників і наполегливого підшипника з боку колінчастого вала.
Основні | |
---|---|
Виробник | FOTON |
Країна виробник | Китай |
Марка | ГАЗ |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Користувальницькі характеристики | |
Сумісність | Газель Бізнес |