Турбокомпресор встановлений на випускному колекторі та призначений для поліпшення наповнюваності циліндрів завдяки використанню енергії відпрацьованих газів. Турбокомпресор складається з одноступеневого компресора 7 і радіальної турбіни 2. Принцип роботи турбокомпресора полягає в тому, що відпрацьовані гази з циліндрів під тиском надходять через випускний
колектор у камеру газової турбіни. Розширюючись, гази обертають колесо турбіни. Обертання через вал передається робочому колесу компресора, яке всмоктує повітря, стискає його та подає
під тиском у циліндри двигуна. Колесо турбіни відлите з жароміцного сплаву та приварене до валу. Колесо компресора відлите з алюмінієвого сплаву та закріплене на валу спеціальною гайкою.
Підшипник вала турбокомпресора змазується олією, що надходить під тиском трубопроводом від оливного насоса. З турбокомпресора олива по трубці зливається в картер двигуна.
У турбокомпресорі передбачені контактні газомасляні ущільнення з пружинними кільцями. З боку турбіни ущільнювальні кільця встановлені в канавці втулки, напресовані на вал ротора,
а з боку компресора — у канавці втулки компресора. Для підвищення ефективності оливного ущільнення з боку компресора зона ущільнювального кільця відокремлена від зони активного
викиду олії з підшипника оливовідбивачем, що утворює додатковий лабіринт.