2 410 ₴
Стартер.
Як правило, обслуговування і ремонт стартера необхідно проводити тільки в спеціалізованих майстернях з ремонту електроустаткування автомобілів.
Призначення стартера.
1. Стартер являє собою двигун постійного струму послідовного збудження, короткочасного режиму роботи тривалістю не більше 20 с.
2. Живлення стартера здійснюється від акумуляторної батареї 110 Ач 12В.
Технічна характеристика стартера.
1.Номінальна потужність стартера 2,5 кВт при номінальній напрузі.
2. Пускова потужність при номінальній напрузі - не менше 2 кВт.
3 Характеристика стартера при температурі навколишнього середовища (25+-10 градусів).
4 Напрямок обертання валу стартера - праве з боку приводу
5. Маса стартера - не більше 5,3 кг
Пристрій і робота складових частин стартера.
1. Корпус стартера виготовлений зі смугової сталі. Усередині корпусу розташовані чотири плюси, з допомогою яких на корпусі змонтовані котушки обмотки збудження, з'єднані послідовно-паралельно.
2 Якір стартера складається з вала з напрессованным на нього колектором і пакетом сталевих пластин, у пази якого покладені секції обмотки хвильового типу, виготовлені з неізольованого прямокутного мідного дроту. Кінці секції обмотки зачеканены в пазах колектора і пропаяні.
3. Колектор виготовлений з мідної пластини і армований пластмасою.
4. Кришка зі сторони колектора виготовлена з алюмінієвого сплаву. В кришку запресований бронзографитовый вкладиш, що виконує роль підшипника ковзання.
5. Кришка зі сторони приводу відлита з чавуну, в неї запресована бронзографитовая втулка. В кришці є три отвори для кріплення стартера до картеру двигуна. З допомогою двох шпильок до кришці прикреплепана проміжна опора вала якоря, виконана з алюмінієвого сплаву з запресованим бронзаграфитовым вкладишем.
6. Реле складається з сталевого ярма, виготовленого із сталі, з розміщеними в ньому втягує й утримує обмотками з мідного дроту.
Схема роботи стартера при включенні вимикача стартера в положенні "пуск".
Перевірка технічного стану стартера
Перевірка на автомобілі . У разі якщо при включенні стартера не відбувся нормальний пуск двигуна, треба виконати наступне.
Перевірка проводиться вольтметром, вимірювальний діапазон якого становить від 0 до 30 Ст. Вимірюється падіння напруги на клемах батареї при включеному стартері. Якщо падіння напруги значне і пуск не відбувається або швидкість обертання недостатня для пуску, перевіряють ємність батареї і надійність контакту затискачів клемних.
Основні | |
---|---|
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Марка | ГАЗ |
Модель | 53 |
Сумісність з моделлю | 66, 53 |
Тип запчастини | Оригінал |
Стан | Новий |
Виробник | КАТЭК |
Країна виробник | Україна |
Редуктор | Так |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Номінальна потужність | 2 кВт |
Код запчастини | 6042.3708 |