Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1409 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92
Редуктор заднього моста Газель Бізнес (9х41) (тонка) (виробництво "ГАЗ")

Редуктор заднього моста Газель Бізнес (9х41) (тонка) (виробництво "ГАЗ")

  • Немає в наявності
  • Код: 2217-2402010-01

29 585 

+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики
Характеристики  

Ширина, м

0.3

Висота, м

0.45

Довжина, м

0.3

Вага, кг

32.2

 

Метод перевірки якості виконання складання редуктора.

Перевірка зачеплення по плямі контакту . Після остаточного складання і регулювання головної передачі моста слід перевірити зачеплення шестерень. Для цього необхідно нанести на зуби веденої шестерні тонким шаром густо розведений сурик. Слід врахувати, що дуже рідкий розчин розтікається і бруднить поверхню зубів, надто густий ― не витискається із проміжків між зубами.

Пригальмовуючи ведену шестерню, обертають в обох напрямках веде до тих пір, поки не позначиться чітке пляма контакту.

Зачеплення вважається правильним, якщо на обох сторонах зубів веденої шестерні пляма контакту буде рівномірно розташоване ближче до вузького торця зуба, займаючи 2/3 його довжини не виходячи на вершину та підстава зуба.

Розбирання заднього моста Газелі Бізнес
Роботу виконуємо на оглядовій канаві або естакаді з помічником.
Зливаємо масло.
Очищаємо картер головної передачі від бруду.
Виймаємо півосі з обох сторін автомобіля.

Ключем або голівкою «на 14» відвертаємо десять болтів кріплення редуктора до балки заднього моста.

Виймаємо редуктор з балки, намагаючись не пошкодити прокладку.
Для зручності роботи...

...встановлюємо редуктор на стенд.

Заміряємо момент опору обертанню провідної шестерні.
Це необхідно для подальшої регулювання підшипників редуктора після складання.

Кернером помічаємо взаємне розташування кришок підшипників диференціала і їх гайок, а також самих кришок і картера.
Знімаємо фланець провідної шестерні з манжетою

Ключем «на 12» відвертаємо болти стопорних пластин.

Знімаємо стопорні пластини.

Ключем або голівкою «на 17» відвертаємо болти кришки підшипника.

Знімаємо кришку.
Аналогічно знімаємо другу кришку.

Спеціальним ключем або великою викруткою відвертаємо регулювальні гайки підшипників...

...і знімаємо їх.


Знімаємо коробку диференціала з веденою шестірнею.

Якщо підшипники не замінюються, помічаємо їх зовнішні кільця, щоб при складанні встановити їх на колишні місця.
Ведена шестерня встановлюється на коробку диференціала тільки в одному положенні, тому, щоб спростити складання, помічаємо взаємне розташування шестерні і коробки диференціала.

Ключем або голівкою «на 17» відвертаємо десять болтів кріплення веденої шестерні. Легкими ударами молотка через ви-
колотку з м'якого металу збиваємо шестерню з коробки диференціала...

...і знімаємо її.

Для лап знімача на коробці диференціала передбачені спеціальні виїмки.

Спеціальним знімачем...

...знімаємо внутрішнє кільце підшипника.
Аналогічно знімаємо другий підшипник.
При відсутності знімача вставляємо зубило між торцем внутрішнього кільця підшипника і коробкою диференціала.

Наносячи удари по зубилу, зрушуємо внутрішнє кільце підшипника.

У утворився зазор вставляємо дві потужні викрутки (або монтажні лопатки) і спрессовываем...

 

...внутрішнє кільце підшипника з сепаратором та роликами.

Кернером помічаємо взаємне розташування частин коробки диференціала і осей сателітів.

Ключем «на 13» відвертаємо вісім болтів, що з'єднують дві частини коробки диференціала.

Обережно постукуючи молотком через м'яку выколотку...

...роз'єднуємо коробку диференціала.

...і її опорну шайбу.

Виймаємо осі разом з сателіта-
ми і їх шайбами.

Знімаємо з осей сателіти і шайби.

Знімаємо другу полуосевую шестерню...

...і її опорну шайбу.

Виймаємо провідну шестерню з картера редуктора (її можна вибити ударами молотка по торця вала через проставку з м'якого металу) і внутрішнє кільце переднього підшипника.

Знімаємо розпірну втулку.

Спрессовываем з хвостовика внутрішнє кільце шестерні заднього підшипника.

Знімаємо регулювальне кільце провідної шестерні.

Выколоткой вибиваємо зовнішнє кільце переднього підшипника...

...і виймаємо його.

Аналогічно вибиваємо зовнішнє кільце заднього підшипника. Перед складанням промиваємо всі деталі в гасі або дизельному паливі і оглядаємо їх. На деталях неприпустимі будь-які тріщини. На зубах шестерень не повинно бути задирів, выкрашиваний і сильного зносу. Підшипники повинні легко обертатися без клацань і заїдань. На роликах і кільцях неприпустимі викришування, відколи і сильний знос. Сепаратори підшипників не повинні мати розривів і деформацій. Пошкоджені або зношені деталі замінюємо.

Основні атрибути
Країна виробникУкраїна
МаркаГАЗ
МодельГазель
Сумісність з маркоюГАЗ
Сумісність з моделлюГазель
СтанНовий
ТипЗадній міст
Тип запчастиниОригінал
Тип технікиВантажний автомобіль
Інформація для замовлення
  • Ціна: 29 585 
Редуктор заднього моста Газель Бізнес (9х41) (тонка) (виробництво "ГАЗ")Редуктор заднього моста Газель Бізнес (9х41) (тонка) (виробництво "ГАЗ")
Немає в наявності
29 585 
+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner