559 ₴
Зняття зовнішнього шарніра.
Роботу проводимо при заміні шарніра, його чохла і змащення.
Знімаємо привід з автомобіля. При заміні чохла очищаємо шарнір зовні і затискаємо вал у лещата з накладками губок з м'якого металу.
Пасатижами стискаємо за виступи малий хомут і, поддевом викруткою, роз'єднуємо його. Аналогічно знімаємо великий хомут.
Зрушуємо захисні пластмасовий кожух і гумовий чохол на валу. Очищаємо і протираємо торцеву частину шарніра від старого мастила.
Через выколотку з м'якого металу збиваємо шарнір, наносячи удари по торцю обойми.
Выколотка не повинна передавати зусилля на сепаратор або кульки, щоб уникнути їх пошкодження.
Знімаємо шарнір.
Шарнір фіксується на валу стопорним кільцем, розташованим в проточці на кінці валу.
Підчіплюємо стопорне кільце викруткою...
і знімаємо його.
Роз'єднуємо гумовий чохол і пластмасовий кожух і знімаємо їх.
Встановлюємо шарнір в зворотній послідовності.
При установці старого шарніра попередньо очищаємо його від мастила. Очистивши вал, наносимо тонкий шар нової мастило ШРУС - 4М і одягаємо на вал кожух і новий чохол. Встановивши на вал нове стопорне кільце.
Через выколотку з м'якого металу напрессовываем шарнір на вал.
Встановлюємо нові хомути (перед затягуванням хомутів випускаємо надлишок повітря з чохла, підчепивши викруткою посадочний поясочок чохла)
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Aurora |
Країна виробник | Польща |
Марка | ВАЗ |
Модель | 21213 |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 21213 |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |