5 525 ₴
РЕМОНТ МЕХАНІЗМУ РУЛЬОВОГО УПРАВЛІННЯ БЕЗ ГІДРОПІДСИЛЮВАЧА.
В данном подразделе описан ремонт только рулевого управления без гидроусилителя. Для ремонта интегрального рулевого механизма обращайтесь в специализированный сервис. Более того, если вы не обладаете достаточными навыками, обращайтесь в сервис и для ремонта рулевого механизма без гидроусилителя: этот узел непосредственно влияет
на безопасность движения, поэтому его низкокачественный ремонт может привести к тяжелым последствиям.
Вам потребуются: головка «на 13»,
ключи «на 17», на «36», клещ и для снятия
стопорных колец , молоток, выколотка,
отвертка.
1. Відвернувши пробку, злити масло з картера рульового механізму управління через наливний отвір.
2.Очистіть картер рульового механізму від бруду.
3. Виверніть три болти А і зніміть кронштейн
Б механізму рульового управління, якщо
механізм зняли разом з кронштейном.
4. Відверніть гайку А кріплення і спрессуйте
з допомогою знімача сошку Б, попередньо
промаркировав її положення щодо
валу.
5.Зніміть пластикову кришку А і поролоновое
кільце Б.
6.Зніміть пластмасову бічну кришку
7.Зніміть стопорні кільця підшипників
з обох сторін вала сошки.
8.Вийміть дві заглушки. Через відкриті
отвори випряміть бородком буртики зовнішніх
кілець А підшипників з обох сторін валу.
9.Вийміть зовнішні кільця підшипників
і насипні ролики підшипників.
10.Поверніть вал із зубчастим сектором так,
щоб зубчастий сектор вийшов із зачеплення
з кульковою гайкою, і вийміть його з картера.
11. Виверніть чотири болта А кріплення
і зніміть кришку Б з регулювальними прокладками.
12.Зніміть підшипник Б і вийміть гвинт А
з кульковою гайкою з картера рульового механізму управління. Кулькову гайку розбирати
не рекомендується.
13.Ретельно промийте всі деталі механізму
рульового управління.
14.Перевірте картер рульового механізму.
У разі виявлення тріщин і сколів замініть
картер.
15.Перевірте зубчастий сектор. При виявленні
викришування зубів, тріщин і вм'ятин
замініть вал із зубчастим сектором.
16.Огляньте підшипники. Вони не повинні
мати раковин і видимого зносу на поверхнях
кочення. Дефектні підшипники замініть.
17.Огляньте кулькову гайку з гвинтом.
Якщо на поверхні різьби гвинта з'явилися
вм'ятини, сколи, тріщини або кулькова
гайка має значний люфт або заїдає
замініть кулькову гайку з гвинтом в зборі.
18.Порвані або втратили пружність
ущільнювальні кільця в картері і на кришці
необхідно замінити.
19.Якщо в процесі експлуатації були помічені
сліди підтікання масла через сальники,
то їх необхідно замінити.
20.Зберіть механізм рульового управління
у порядку, зворотному розбиранні. Осьовий
люфт гвинта кулькової гайки неприпустимий. Після
складання відрегулюйте зазор в зачепленні
кулькова гайка-зубчастий сектор Залийте в картер
0,5 л олії ТСп-15к або «Омскойл СуперТ».
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Білорусь |
Марка | ГАЗ |
Модель | 3309 |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | 3309 |
Стан | Новий |
Тип | З гідропідсилювачем |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |