3 941 ₴
Заміна кожуха і веденого диска зчеплення.
Снимаем коробку передач. Для того чтобы болты крепления кожуха сцепления легко отвернулись, слегка обстукиваем их головки молотком с наконечником из мягкого металла. Вворачиваем болт крепления картера сцепления в отверстие в отверстие блока цилиндров двигателя. Для того чтобы удержать маховик от проворачивания, опираемся монтажной лопаткой на болт и вставляем ее конец между зубьями венца маховика.
Головкою на 8 відвертаємо шість болтів кріплення кожуха зчеплення до маховика. Болти відвертаємо послідовно, кожен ― не більше ніж на один оборот за прохід, щоб не деформувати кожух зчеплення.
Знімаємо ведений диск і кожух зчеплення.
Встановлюємо зчеплення, орієнтуємо ведений диск виступає частиною маточини у бік кожуха і вставляємо центрирующую оправку в отвір маточини.
Основні | |
---|---|
Виробник | SACHS |
Країна виробник | Німеччина |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2123 |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |