258 ₴
ЗАМІНА РЕМНЯ ПРИВОДУ РОЗПОВІДНОГО ВАЛА І РЕГУЛЮВАННЯ ЙОГО НАТУЖЕННЯ.
Замініть ремінь приводу розподільного вала, якщо під час огляду ви виявите:
― сліди оливи на будь-якій поверхні ременя;
― сліди зносу зубчастої поверхні, тріщини,
підрізи, складки та відшарування тканини
від гуми;
― тріщини, складки, заглиблення або опуклості на зовнішній поверхні ременя;
― розшарування або розшарування на торцевих поверхнях ременя.
ЗАСТОСУВАННЯ
Перед початком роботи зніміть ремінь генератора.
Для зручності сприйняття процес заміни та регулювання натягу ременя приводу розподільного вала показаний на знятому двигуні. Для натягування ременя потрібен спеціальний ключ. Якщо ключа немає, вставте в отвори
ролика два металеві стрижні, що підходять за діаметром. Зафіксуйте між стрижнями викрутку та повертайте
ролик, натискаючи цим ремінь.Після цього затягніть гайку.
1. Викрутіть три болти та зніміть передню кришку приводу розподільного вала.
2. Встановіть поршень 1-го циліндра у ВМТ. Для цього поверніть колінчастий вал за болт кріплення шківа колінчастого вала так, щоб мітка на шківі розподільного вала стала навпроти мітки (уса) на задній
кришці приводу розподільного вала.
3. Відверніть болт кріплення шківа колінчастого вала, зафіксувавши вал від провертання за допомогою викрутки.
4. Зніміть шків із колінчастого вала.
5. Ослабте затягування гайки кріплення натяжного ролика та поверніть ролик, щоб послабити натяг ременя.
6. Зніміть зношений ремінь привода розподільального вала.
7. Встановіть новий ремінь на зубчастий шків колінчастого вала...
8....затем на шків розподільного вала, натягуючи тяглове ременя, щоб вона не провисала. Переконайтеся, що мітки
на шківі та задній кришці збігаються.
9. Надягніть ремінь на зубчасте колесо водяного
насоса та натяжний ролик.
10. Встановіть шків колінчастого вала та затягніть болт його кріплення моментом 99-110 Н-м (9,9-11,0 кгс-м).
11. Натягніть ремінь, повернувши відповідно ролик і затягнути гайку його кріплення
(Див. примітки).
12. У разі правильного натягування ремінь можна повернути двома пальцями на 90° (завдяки
15-20 Н). Перевірте на два оберти колінчастий вал і ще раз перевірте натяг ременя. За потреби повторіть регулювання. Встановіть передню кришку приводу розподільного вала. Потім встановіть ремінь привода генератора та відрегулюйте його натяг.
ЗАМЕНА НАТЯЖНОГО РОЛИКА.
Якщо чути шум від ременя приводу розподільного вала, є ймовірність, що вийшов із ладу підшипник натяжного ролика.
Зніміть ролик, перевірте працездатність його підшипника та за потреби замініть ролик.
Попередньо зніміть ремінь приводу розподільного вала, як описано вище.
1. Для заміни ролика відверніть гайку його
кріплення, зніміть шайбу, а потім і ролик
зі шпильки.
2. Під роликом встановлено дистанційне
кільце.
Перевірте працездатність підшипника.
Якщо під час провертання підшипника
відчувається заїдання, осьовий люфт або помітні
сліди витікання мастила з підшипника,
замініть натяжний ролик.
3. Встановіть новий натяжний ролик у порядку, зворотному зняттю. Водночас отвори під спеціальний ключ мають бути спрямовані назовні. Після заміни ролика встановіть ремінь привода розподільального вала та відрегулюйте його натяг, як описано вище.
Основні | |
---|---|
Виробник | Bosch |
Країна виробник | Німеччина |
Тип | Ремінь ГРМ |
Стан | Новий |
Марка | ВАЗ |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Модель | 2108 |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2108 |
Код запчастини | 1 987 949 095 |