862 ₴
Технічне обслуговування амортизаторів.
Під час експлуатації амортизатори не вимагають жодного регулювання. Однак якщо виявлено уповільнене гасіння коливань автомобіля, то амортизатор необхідно перевірити. Перевірка роботи амортизатора, тобто перевірка зусиль амортизатора під час розтягування здійснюється на спеціальному стенді у вертикальному положенні під час поршня (100 +-2) мм і частоті зворотно-поступальних рухів (80+-2) циклів за хвилину. На стенді знімається діаграма зусиль опору. Зусилля опору під час руху має бути (266-360 кгс), під час під час стиснення (96-144 кгс). Якщо немає стенду, треба затиснути амортизатор вертикально за нижню провушину та прокачати. У справного амортизатора шток має переміщатися рівномірно, без ривків і вібрацій-про застосунок поступового навантаження 300 Н.рем переміщення на довжині робочого ходу розтягнення не менш ніж 28 с. Якщо амортизатор прокачується без опору або, навпаки, опір дуже великий, його треба замінити або відремонтувати.
У процесі експлуатації з амортизатора може з'явитися витік оливи через ущільнення штока у верхній частині. Для усунення негерметичності досить підтягнути гайку. Під час підтягування збільшується натяг гумових сальників і гумових ущільнювальних кілець резервуара.
Основні | |
---|---|
Марка | ГАЗ |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Модель | 130 |
Сумісність з моделлю | 130 |
Тип запчастини | Оригінал |
Виробник | FLAGMUS |
Країна виробник | Україна |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Тип | Масляний |
Конструкція | Двотрубний |
Стан | Новий |