Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1412 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92
Редуктор заднього моста Газель, Соболь (9х41) (виробництво Харків)
влево
  • Редуктор заднього моста Газель, Соболь (9х41) (виробництво Харків), фото 2
  • Редуктор заднього моста Газель, Соболь (9х41) (виробництво Харків), фото 3
  • Редуктор заднього моста Газель, Соболь (9х41) (виробництво Харків), фото 4
  • Редуктор заднього моста Газель, Соболь (9х41) (виробництво Харків), фото 5
  • Редуктор заднього моста Газель, Соболь (9х41) (виробництво Харків), фото 6
вправо

Редуктор заднього моста Газель, Соболь (9х41) (виробництво Харків)

  • Немає в наявності
  • Код: 2217-2402010-01

10 162 

+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики

Редуктор виготовлений у Харкові.

"Хочу сказати кілька слів про редукторі заднього моста, зібраного в Харкові!"

"Чому на нього варто звернути увагу і чим він відрізняється від редуктора який збирався на підприємстві ТОВ "ГАЗ"?".

На підприємстві ТОВ "ГАЗ" збирають редуктори за нової технології і використовують нові "тонкі" головні пари під мілкий шліц.

Ця "тонка" головна пара шестерень дуже економить метал для підприємства і здешевлює собівартість . Але при експлуатації виникає ряд проблем:

1. Погана надійність (тонкий метал при великих навантаженнях і точних налаштуваннях дає величезний знос і мілкий шліц дуже швидко зношується )

2. Змінюється розстановка сил діючих на підшипник (йде підвищений знос).

Кажучи просто ходять ці редуктора не дуже добре і не користуються попитом серед майстрів.

При виготовленні харківського редуктора застосовується головна пара широка під крупний шліц виробництво ТОВ "ГАЗ", диференціал виробництво ТОВ "ГАЗ", підшипники виробництво VBF,ГПЗ-23,р. Вологда. Всі запчастини правильно регулюються на верстатах, сто забезпечує довгий термін експлуатації.

Характеристики  

Ширина, м

0.3

Висота, м

0.45

Довжина, м

0.3

Вага, кг

32.2

 

Метод перевірки якості виконання складання редуктора.

Перевірка зачеплення по плямі контакту . Після остаточного складання і регулювання головної передачі моста слід перевірити зачеплення шестерень. Для цього необхідно нанести на зуби веденої шестерні тонким шаром густо розведений сурик. Слід врахувати, що дуже рідкий розчин розтікається і бруднить поверхню зубів, надто густий ― не витискається із проміжків між зубами.

Пригальмовуючи ведену шестерню, обертають в обох напрямках веде до тих пір, поки не позначиться чітке пляма контакту.

Зачеплення вважається правильним, якщо на обох сторонах зубів веденої шестерні пляма контакту буде рівномірно розташоване ближче до вузького торця зуба, займаючи 2/3 його довжини не виходячи на вершину та підстава зуба.

   

Задній міст автомобіля Газель.

Задній міст типу «банджо» включає такий же редуктор, але на відміну від мосту з нероз'ємної балкою він встановлений в картері 9 редуктора, який закріплений болтами з передньої сторони мосту. Картер 12 цього мосту зварений з двох штампованих частин. У даних конструкціях застосований диференціал шестеренчатого типу. Коробка 4 диференціала складається з двох частин: 24 і 26, які скріплені між собою болтами. До неї прикріплена болтами ведена шестерня 14. В коробці диференціала встановлені дві напівосьові шестерні 8 і чотири сателіта 7, що знаходяться
в постійному зачепленні. Між короб-

Задній міст типу «банджо»: 1 ― гайка фланця; 2 ― фланець провідної шестерні; 3 ― кришка ведучої шестерні; 4 ― сальник; 5 ― передній підшипник ведучої шестерні; 6 ― розпірне кільце; 7 ― задній подш ипник ведучої шестерні; 8 ― регулювальне кільце; 9 ― картер редуктора; 10 ― підшипник диференціала; 11 ― піввісь; 12 ― картер заднього моста; 13 ― регулювальна гайка; 14 ― кришка підшипника; 15 ― коробка диференціала; 16 ― сателіт; 17 ― вісь сателіта; 1 8 ― ведена шестерня; 19 ― сапун; 20 ― полуосевая шестерня; 21 ― ведуча шестерня; 22 ― права частина коробки диференціала; 23 ― шайба полуосевой шестерні; 24 ― шайба сателіта; 25 ― ліва частина коробки диференціала.

кою диференціала і торцями напівосьових шестерень 8 і сателітів 7 встановлені упорні шайби 25 і 27. Сателіти обертаються навколо осей 6, які фіксують один одного в коробці диференціала з допомогою заглиблень в центральній частині. На цапфи коробки диференціала напресовані роликові конічні підшипники 3. У картері балки розташовані посадочні місця під підшипники диференціала і регулювальні гайки 11 підшипників диференціала. Диференціал в зборі з веденою шестірнею і підшипниками прикріплений до картеру балки або редуктора (для моста типу «банджо») двома кришками 10 на болтах. На заводі-виробнику гнізда картера і кришки підшипників обробляють в зборі, тому кришки невзаємозамінні. Регулювальними гайками 11 забезпечують необхідний бічний зазор між шестернями головної передачі і попередній натяг підшипників 3 коробки диференціала. Регулювальні гайки 11 зафіксовані від переміщення стопорними пластинами 2, які прикріплені до кришок 10 підшипників болтами. Піввісь 1 шлицевой частиною встановлена в полуосевую шестірню 8. кою диференціала і торцями напівосьових шестерень 8 і сателітів 7 встановлені упорні шайби 25 і 27. Сателіти обертаються навколо осей 6, які фіксують один одного в коробці диференціала з допомогою заглиблень в центральній частині. На цапфи коробки диференціала напресовані роликові конічні підшипники 3. У картері балки розташовані посадочні місця під підшипники диференціала і регулювальні гайки 11 підшипників диференціала. Диференціал в зборі з веденою шестірнею і підшипниками прикріплений до картеру балки або редуктора (для моста типу «банджо») двома кришками 10 на болтах. На заводі-виробнику гнізда картера і кришки підшипників обробляють в зборі, тому кришки невзаємозамінні. Регулювальними гайками 11 забезпечують необхідний бічний зазор між шестернями головної передачі і попередній натяг підшипників 3 коробки диференціала. Регулювальні гайки 11 зафіксовані від переміщення стопорними пластинами 2, які прикріплені до кришок 10 підшипників болтами. Піввісь 1 шлицевой частиною встановлена в полуосевую шестірню 8.

Головна передача ― гіпоїдна, вісь провідної шестерні зміщена вниз відносно осі веденої на 42 мм. Передаточне число головної передачі ― 5, 125( на автомобілях з двигунами ЗМЗ-406 і ЗМЗ-402), або 4, 556(з двигунами УМЗ-4215).

Ведуча шестерня виконана заодно з валом і встановлена на двох роликових конічних підшипниках.

Редуктора заднього моста на Газель на даний момент випускаються трьох видів газ2217, газ-3302, cummins. Відмінність цих редукторів на газ-3302 в передаточному числі головної пари. На Газель " з двигуном ЗМЗ-406 інжектор, ЗМЗ-405, ЗМЗ-409, Craisler, встановлюється редуктор газ-2217. На Газель " з двигуном ЗМЗ-406 карбюратор, ЗМЗ-402, УМЗ-4216, CUMMINS, ШТАЄР, встановлюється редуктор заднього моста газ-3302.

ЗНЯТТЯ І РОЗБИРАННЯ РЕДУКТОРА.

Вам вимагатиму ться: ключ гай чі «на 12», «13», «14», «на 17», торцеві голівки «на 12», «на 19», подовжувач, вороток, викрутка.
1. Злийте масло з заднього мосту

2.Відверніть гайки чотирьох болтів кріплення карданного валу до фланця ведучої шестерні головної передачі, вийміть болти і відведіть
карданний вал в сторону
З. Зніміть обидві півосі

4.На мосту типу «банджо» виверніть десять болтів кріплення картера редуктора. Рівномірно затягуючи два болта А з обох сторін картера, выпрессуйте картер з балки заднього моста і зніміть його в зборі з редуктором, намагаючись не пошкодити прокладку

5. На неразъемном мосту виверніть десять болтів кріплення і зніміть кришку картера головної передачі з прокладкою.

6. Виверніть болти 1 кріплення стопорних пластин регулювальних гайок з обох сторін Промаркіруйте кришки 2 підшипників (якщо на них відсутні мітки), щоб не переплутати їх при складанні. Виверніть болти 3 кріплення і зніміть кришки підшипників. Зніміть регулювальні гайки 4 підшипників.
ПРИМІТКА
У нероз'ємного мосту ці операції виконуйте на самому мосту.
7.Вийміть з картера диференціал в зборі.

8. Вийміть шплінт 1 і відверніть гайку 2 кріплення фланця ведучої шестерні. Зніміть фланець 4 з шайбою 3. Вийміть провідну
з картера шестерню.
ПРИМІТКА
У нероз'ємного мосту ці операції виконуйте на самому мосту.

9.Спрессуйте внутрішнє кільце переднього підшипника з валу провідної шестерні головної передачі.

Основні атрибути
Країна виробникУкраїна
МаркаГАЗ
МодельГазель
СумісністьГАЗ Соболь 1998-
Сумісність з маркоюГАЗ
Сумісність з моделлюГазель
СтанНовий
ТипЗадній міст
Тип запчастиниОригінал
Тип технікиВантажний автомобіль
ВиробникCummins
Інформація для замовлення
  • Ціна: 10 162 
Редуктор заднього моста Газель, Соболь (9х41) (виробництво Харків)Редуктор заднього моста Газель, Соболь (9х41) (виробництво Харків)
Немає в наявності
10 162 
+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner