614 ₴
Зняття приводів передніх коліс.
Зняття приводів передніх коліс проводимо при демонтажі коробки передач або силового агрегату, при заміні самих приводів, заміні брудозахисних чохлів внутрішніх і зовнішніх шарнірів приводів. Правий привід знімаємо також для заміни його сальника, а лівий - для заміни підшипника чохла внутрішнього шарніра.
Знімаємо захист силового агрегату. Перед зняттям приводу лівого колеса зливаємо масло з коробки передач. Відвертаємо гайку кріплення підшипника переднього колеса. Знімаємо колесо. Виводимо палець кульовий опори передньої підвіски з отвору поворотного кулака.
Відводимо поворотний кулак з амортизаторной стійкою в бік і виводимо шлицевой хвостовик корпусу зовнішнього шарніра з маточини колеса.
Очищаємо від бруду утримувач і привалочную поверхню картера коробки, щоб при знятті приводу бруд не потрапила всередину коробки передач.
Головкою на 13 відвертаємо три болта кріплення тримача чохла внутрішнього шарніра до картера коробки передач.
Знімаємо привід лівого колеса. При установці приводу акуратно вводимо ролики трехшиповика в пази корпусу внутрішнього шарніра і кріпимо до картера коробки передач тримач чохла шарніра. Під час монтажу не прикладивайте зусилля до приводу уздовж його осі, спрямоване у бік, протилежний коробці передач, так як при цьому може відбутися вихід роликів трехшиповика з пазів корпусу внутрішнього шарніра і пошкодження голчастих підшипників роликів.
При знятті приводу правого колеса не потрібно зливати масло з коробки передач. Відвернувши гайку кріплення підшипника маточини і від'єднавши кульову опору від поворотного кулака, виводимо шлицевой хвостовик корпусу зовнішнього шарніра приводу з маточини колеса.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | КАМОКА |
Країна виробник | Польща |
Марка | Renault |
Модель | Kangoo |
Сумісність з маркою | Renault |
Сумісність з моделлю | Kangoo |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |