3 674 ₴
Перевірка генератора.
Запустіть двигун і дайте йому попрацювати кілька хвилин, потім, натиснувши на педаль газу, доведіть обороти колінчастого валу до 3000. Включіть всі споживачі: дальнє світло фар, обігрів заднього скла, вентилятор отопітеля, склоочисники, аварійну сигналізацію. Заміряйте напруга на висновках акумуляторної батареї, яке повинно бути вище 13 В. Якщо це не так, то несправні обмотки генератора (обрив або замикання), регулятор напруги з щітковим вузлом або окислені контактні кільця обмотки збудження.
Для того щоб переконатися в справності регулятора напруги, вимкніть всі споживачі, крім фар дальнього світла, і знову виміряйте напругу. Воно повинно бути в межах 13,2 ― 14,7 Ст.
Снятый регулятор напряжения можно проверить, подключив между щетками лампу (1 ― 5 Вт, 12 В), а к выводам "D+" и "масса" ― источник питания (только постоянного тока!), вначале напряжением 12 В, а затем 15 -16 В. В первом случае лампа должна гореть, во втором ― нет. Если лампа горит в обоих случаях, в регуляторе ― пробой, если не горит ― обрыв или нарушен контакт между щетками и выводами регулятора. В обоих случаях регулятор следует заменить.
Для проверки вентилей выпрямительного блока отсоедините провода от аккумуляторной батареи, генератора и от вывода "D+" регулятора напряжения.
"Плюс" батареї через лампу (1 ― 5 Вт, 12 В) під'єднайте до висновку "В+" генератора, а "мінус" ― до його корпусу. Якщо лампа горить, то і в блоці "позитивних", і в блоці "негативних" вентилів є коротке замикання.
Основні | |
---|---|
Виробник | Hort |
Країна виробник | Німеччина |
Марка | ВАЗ |
Модель | 2123 |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2123 |
Стан | Новий |
Тип | Генератор змінного струму |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |