1 802 ₴
Особливості пристрою.
Привід кожного колеса складається з двох шарнірів рівних кутових швидкостей (ШРУС) і валу 10 (рис. 5.15), який у привода лівого
колеса виконано з прутка, а у правого ― з труби. Зовнішній шарнір складається з корпусу 1, сепаратора 6, внутрішньої обойми 3 і шести кульок. У корпусі шарніра і в обоймі виконані канавки для розміщення кульок. Канавки в поздовжній площині розташовані по радіусу, що забезпечує кут повороту зовнішнього шарніра до 42°. Шліцьовий наконечник корпуса шарніра встановлюється в маточини переднього колеса і кріпиться до неї гайкою. Обойма 3 шарніра встановлюється на шліцах вала 10 між упорним кільцем 7 і стопорним кільцем 2. Внутрішній шарнір відрізняється від зовнішнього тим, що доріжки корпусу і обойми виконані прямими, а не радіусними, що дозволяє деталей шарніра переміщатися в подовжньому напрямі. Це необхідно для компенсації переміщень, викликаних коливаннями передньої підвіски силового агрегату. В зовнішньому, і у внутрішньому шарнірах встановлюються кульки одного сортувальної групи, при необхідності замінюються всі шість кульок шарніра; кульки повинні бути однієї сортувальної групи. При складанні внутрішнього шарніра використовується селективний метод. Заміна якої-небудь однієї деталі неприпустима ― внутрішній шарнір замінюється в зборі. Деталі шарнірів змащуються мастилом ШРУС-4, яка закладається в корпуси шарнірів при збірці. Герметизація шарнірів забезпечується захисними чохлами, які кріпляться хомутами.
Привод переднього колеса: А ― контрольний розмір; 1 ― корпус зовнішнього шарніра; 2 ― стопорне кільце; 3 ― скоба; 4 ― кулька; 5 ― зовнішній хомут; 6 ― сепаратор; 7 ― упорне кільце; 8 ― захисний чохол; 9 ― внутрішній хомут; 10 ― вал приводу колеса; 11 ― фіксатор внутрішнього шарніра; 12 ― корпус внутрішнього шарніра; 13 ― стопорне кільце корпусу внутрішнього шарніра.
Корисна порада.
Шарніри приводів дуже довговічні, їх розрахунковий ресурс майже дорівнює ресурсу автомобіля. Проте в експлуатації їх змінюють або ремонтують досить часто. Така робота досить дорога і трудомістка. Щоб серйозно заощадити, регулярно перевіряйте стан захисних чохлів шарнірів і негайно замінюйте їх при найменших пошкодженнях. Якщо у шарнір через пошкоджений чохол потрапить вода або пил, що він вийде з ладу через кілька сотень кілометрів пробігу. Герметичний шарнір зношується надзвичайно повільно.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Hola |
Країна виробник | Нідерланди |
Марка | ВАЗ |
Модель | 2108 |
Сумісність | ВАЗ 2114 2001-2013, ВАЗ 21099 1990-2011, ВАЗ 2113 2004-2013, ВАЗ 2115 1997-2012, ВАЗ 2109 1987-2011 |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2108 |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |