1 227 ₴
Зняття зовнішнього шарніра.
Роботу проводимо при заміні шарніра, його чохла і змащення.
Знімаємо привід з автомобіля. При заміні чохла очищаємо шарнір зовні і затискаємо вал у лещата з накладками губок з м'якого металу.
Пассатижами сжимаем за выступы малый хомут и, поддевая отверткой, разъединяем его. Аналогично снимаем большой хомут.
Сдвигаем защитные пластмассовый кожух и резиновый чехол по валу. Очищаем и протираем торцевую часть шарнира от старой смазки.
Через выколотку из мягкого металла сбиваем шарнир, нанося удары по торцу обоймы.
Выколотка не должна передавать усилие на сепаратор или шарики во избежание их повреждения.
Снимаем шарнир.
Шарнир фиксируется на валу стопорным кольцом, расположенным в проточке на конце вала.
Поддеваем стопорное кольцо отверткой...
и снимаем его.
Роз'єднуємо гумовий чохол і пластмасовий кожух і знімаємо їх.
Встановлюємо шарнір в зворотній послідовності.
При установці старого шарніра попередньо очищаємо його від мастила. Очистивши вал, наносимо тонкий шар нової мастило ШРУС - 4М і одягаємо на вал кожух і новий чохол. Встановивши на вал нове стопорне кільце.
Через выколотку з м'якого металу напрессовываем шарнір на вал.
Встановлюємо нові хомути (перед затягуванням хомутів випускаємо надлишок повітря з чохла, підчепивши викруткою посадочний поясочок чохла)
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Белмаг |
Країна виробник | Білорусь |
Марка | ВАЗ |
Модель | 21213 |
Сумісність | ВАЗ 21214 2006, ВАЗ 2123 1998-2002 |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 21213 |
Стан | Новий |
Тип ШРУСа | Тріподний |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |