1 065 ₴
Заміна сальника редуктора в автомобілі Газель.
Для початку ознайомимося з конструкцією редуктора.
Задній міст типу «банджо»: 1 - гайка фланця; 2 - фланець провідної шестерні; 3 - кришка ведучої шестерні; 4 - сальник; 5 - передній підшипник ведучої шестерні;
6 - розпірне кільце; 7 - задній підшипник ведучої шестерні; 8 - регулювальне кільце; 9 - картер редуктора; 10 - підшипник диференціала; 11 - піввісь; 12 - картер заднього
мосту; 13 - регулювальна гайка; 14 - кришка підшипника; 15 - коробка диференціала; 16 - сателіт; 17 - вісь сателіта; 1 8 - ведена шестерня; 19 - сапун; 20 - полуосевая
шестерня; 21 - ведуча шестерня; 22 - права частина коробки диференціала; 23 - шайба полуосевой шестерні; 24 - шайба сателіта; 25 - ліва частина коробки диференціала.
У випадку протікання мастила - це перша ознака зносу сальників, необхідно їх замінити.
За внутрішнім підшипником 3 в маточину 10 запресований сальник 1. Піввісь прикріплена до переднього торця маточини гайками.
У маточину запресовані шпильки для кріплення коліс і гальмівних барабанів 11.
Вийміть сальник і передній підшипник
провідною шестерні з картера редуктора.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Freudenberg Simrit |
Країна виробник | Німеччина |
Марка | ГАЗ |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Модель | Газель |
Стан | Новий |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Газель |