270 ₴
Заміна сальника редуктора в автомобілі Газель.
Для початку ознайомиться з конструкцією редуктора.
Задній міст типу «банджо»: 1 — гайка фланця; 2 — фланець тягової шестерні; 3 — кришка тягової шестерні; 4 - сальник; 5 — передній підшипник тягової шестерні;
6 - розпірне кільце; 7 - задній підшипник тягової шестерні; 8 — регулювальне кільце; 9 — картер редуктора; 10 — підшипник диференціала; 11 - півось; 12 — картер заднього
моста; 13 — регулювальна гайка; 14 — кришка підшипника; 15 - коробка диференціала; 16 - сателіт; 17 - вісь сателіту; 1 8 — відома шестерня; 19 — сапун; 20 - напівосьова
шестерня; 21 - тягова шестерня; 22 - права частина коробки диференціала; 23 — шайба напівосьової шестерні; 24 — шайба сателіта; 25 — ліва частина коробки диференціала.
У разі протікання трансмісійної оливи — це перша ознака зношування сальників, необхідно їх замінити.
За внутрішнім підшипником 3 в маточину 10 запресований сальник 1. Півось прикріплена до переднього торцю стопи.
У ступці запресовані шпильки для кріплення коліс і гальмівних барабанів 11.
Вийміть сальник і передній підшипник
тягової шестерні з картера редуктора.
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Марка | ГАЗ |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Модель | Газель |
Стан | Новий |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Газель |