4 080 ₴
Перед зняттям кришок корінних підшипників перевірте наявність настановних міток, чітко нанесених на кришках і блоці циліндрів.
Нумерація кришок починається від передньої частини двигуна.
ПРИМІТКА: При заміні підшипників без зняття двигуна з шасі: Замініть кришки 2 - 4, коли колінчастий вал спирається на кришки 1 і 5. Після заміни кришок 2 - 4 замініть кришки 1 і 5.По мірі зняття наносите на корінні підшипники мітки у відповідності з місцями їх установки і номерами циліндрів.
Наносити позначку на виступ підшипника за допомогою шила.
ПРИМІТКА: Позначки наносяться на підшипники для їх подальшої ідентифікації або аналізу можливої несправності.Виконайте цю операцію для зняття верхніх вкладишів корінних підшипників, крім заднього корінного підшипника № 5.
Для зняття верхнього вкладиша корінного підшипника встановіть пристосування для заміни корінних підшипників (номер за каталогом 3823818) в отвір для змащування корінний шийки колінчастого валу.
За допомогою пристосування для провертання колінчастого вала, номер за каталогом 3824591, поверніть вал так, щоб пристосування торкнулося верхнього вкладиша корінного підшипника з боку, зворотної виступу.
Продовжуйте повертати колінчастий вал так, щоб сторона верхнього вкладиша з виступом (1) вийшла з блоку циліндрів першої.
Зніміть вкладиш.
ПРИМІТКА: В задній корінний шийки № 5 отвору немає, тому використовувати пристосування для заміни вкладиша не можна.За допомогою викрутки з плоским шліцом обережно відірвіть один край вкладиша від блоку циліндрів. Потім, притримуючи пальцем вкладиш, поверніть колінчастий вал так, щоб вкладиш вийшов назовні.
Для очищення кришок корінних підшипників використовуйте пар або гарячу мильну воду.
Просушіть стисненим повітрям.
Перевірте всі кришки корінних підшипників, болти і упорні підшипники на відсутність глибоких задирів, слідів перегріву і пр.
Замініть всі пошкоджені деталі. Якщо кришка шатунного підшипника пошкоджена, блок циліндрів підлягає заміні.
Переконайтеся в наявності направляючих втулок кришки корінних підшипників.
Перевірте корінні шийки колінчастого валу на відсутність пошкоджень або надмірного зносу. Допускається наявність незначних подряпин.
Якщо осьовий люфт колінчастого вала, виміряний під час початкової перевірки, опиниться поза норми, обов'язково перевірте його поверхню під упорний підшипник на відсутність підвищеного зносу чи пошкодження. Допускається наявність незначних подряпин.
Місце установки упорного підшипника: корінна шийка № 4.
При виявленні ушкоджень зніміть колінчастий вал.
Крім того, перевірте поверхні упорного підшипника на відсутність підвищеного зносу. При виявленні надмірного зносу замініть упорний підшипник.
Перевірте вкладиші підшипника на відсутність пошкоджень.
Замінити вкладиші з такими ушкодженнями:
Перевірити стан опорної поверхні вкладиша підшипника на відсутність забоїн або задирок. Якщо не вдається видалити забої або задирки за допомогою наждачного бруска (номер за каталогом 3823258) або його аналога, підшипники необхідно замінити.
ПРИМІТКА: Якщо вкладиш підшипника пошкоджений, необхідно замінити обидва вкладиша підшипника. ПРИМІТКА: Більш детальні відомості про пошкодження підшипника наведено в Бюлетені 3810387, "Аналіз і запобігання несправностей підшипника".Виміряйте товщину вкладиша корінного підшипника мікрометром з кульковим наконечником. Даний завмер слід брати на відстані не менше 5 мм [0,2 дюйма] від торця підшипника, а не від самого його краю.
Розміри корінного підшипника
mm | in | ||
Стандартний | 2.306 | ХВ | 0.0908 |
2.464 | МАКС | 0.097 |
Надішліть вкладиш підшипника на утилізацію, якщо його товщина не відповідає технічним умовам.
ПРИМІТКА: Для ідентифікації корінних підшипників використовуються номер деталі по каталогу, отштампованный на їх зворотній стороні.УВАГУ
Верхній вкладиш корінного підшипника
ПРИМІТКА: Встановлюйте кришку корінного підшипника після установки кожного верхнього вкладиша для його фіксації за місцем під час установки інших корінних підшипників.Нанесіть на верхні вкладиші корінних підшипників масло для складальних робіт (номер за каталогом 3163086).
ПРИМІТКА: Упорний підшипник колінчастого валу повинен встановлюватися на корінну шийку №4. ПРИМІТКА: Верхні і нижні вкладиші корінних підшипників не взаємозамінні. На зворотну сторону вкладишів нанесені мітки для їх правильної орієнтації при встановленні.Встановіть верхні вкладиші корінних підшипників.
Вставте вкладиш у зазор між шийкою колінчастого вала і блоком циліндрів стороною, зворотного виступу. Засуньте вкладиш як можна глибше рукою.
При установці упорного підшипника може знадобитися змістити колінчастий вал в осьовому напрямку.
Виконайте цю операцію для завершення установки верхніх вкладишів корінних підшипників, крім заднього корінного підшипника № 5.
З допомогою пристосування для заміни корінних підшипників (номер за каталогом 3823818) завершіть встановлення корінного підшипника. Проворачивайте колінчастий вал за допомогою відповідного пристосування (номер за каталогом 3824591).
Переконайтеся в тому, що виступ (1) на вкладиші опинився в пазу (2) на блоці циліндрів. Прикладіть зусилля для завершення установки вкладиша.
Нижні вкладиші корінних підшипників
Переконавшись у відсутності на звороті нижніх вкладишів корінних підшипників бруду і сторонніх частинок, вставити їх в кришки корінних підшипників.
Обов'язково вставте виступи на вкладишах з виступами на кришках корінних підшипників.
Нанесіть масло для складальних робіт (номер за каталогом 3163087) на поверхні корінних підшипників і упорного підшипника з боку колінчастого вала.
Основні | |
---|---|
Виробник | Cummins |
Країна виробник | Китай |
Марка | ГАЗ |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Користувацькі характеристики | |
Модель | Газель Next |
Сумісність | Газель Бізнес |