Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1542 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92

Несправності системи упорскування палива

НЕСПРАВНОСТІ СИСТЕМИ УПОРСКУВАННЯ ПАЛИВА.

На автомобілях застосовується система розподіленого уприскування палива. Розподілене впорскування називається тому, що паливо впорскується в кожен циліндр окремої форсункою. Система вприскування палива дає змогу знизити токсичність відпрацьованих газів за поліпшення ходових якостей автомобіля. Діагностика системи упорскування за допомогою діагностичних кодів описано в розд. «Електрообладнання». Зняття, установка і ремонт елементів підсистеми живлення викладені в розд. 5 «Двигун». При роботі з системою уприскування обов'язково дотримуйтесь наступних правил
1. Перш ніж знімати будь-які вузли системи управління уприскуванням, від'єднайте дріт від клеми «мінус» акумуляторної батареї.
2.Не пускайте двигун, якщо наконечники проводів на акумуляторної батареї погано затягнуті.
3. Ніколи не від'єднуйте акумуляторну батарею від бортової мережі автомобіля при працюючому двигуні.
4.При зарядці акумуляторної батареї від'єднуйте її від бортової мережі автомобіля
5 .Не допускайте нагрівання електронного блоку управління (ЕБУ) вище 6 5 °С в робочому стані і вище 80 °С ― в неробочому (наприклад, в сушильній камері). Треба знімати з ЕБУ автомобіля, якщо ця температура буде перевищена.
6.Не від'єднуйте від ЕБУ і не приєднуйте до нього роз'єми джгута проводів при включеному запалюванні.
7 .Перед виконанням електродугового зварювання на автомобілі від'єднуйте проводи від акумуляторної батареї та роз'єми проводів від ЕБУ
8 .Всі вимірювання напруги виконуйте цифровим вольтметром, внутрішній опір якого не менше 10 МОм.
9.Электронные узлы, применяемые в системе впрыска, рассчитаны на очень малое напряжение, поэтому их легко может повредить электростатический разряд. Для того чтобы не допустить повреждений ЭБУ электростатическим разрядом:
― не прикасайтесь руками к штекерам ЭБУ или к электронным компонентам на его платах;

- при работе с программируемым постоянным запоминающим устройством (ППЗУ) блока управления не дотрагивайтесь до выводов микросхемы. Подавляющее большинство неисправностей системы впрыска топлива бывает вызвано отказом следующих ее датчиков:


- датчик синхронизации ― полный отказ системы впрыска, двигатель не пускается;


― датчик массового расхода воздуха ― увеличение расхода топлива, значительное ухудшение динамики, проблемы с пуском двигателя;

-датчик положения дроссельной заслонки
― потеря мощности, рывки и провалы при разгоне, неустойчивая работа в режиме холостого хода;

- датчики температуры охлаждающей жидкости...

... и поступающего в цилиндры воздуха ― трудности с пуском в мороз: приходится прогревать двигатель, поддерживая обороты педалью акселератора, при перегреве существенно снижается мощность, появляется детонация;

- датчик детонації ― двигун дуже чутливий
до якості бензину, підвищена
схильність до детонації;

- датчик фази ― підвищена витрата палива,
збільшення токсичності відпрацьованих
газів.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner