Ривки при розгоні.
РИВКИ ПРИ РОЗГОНІ
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Не втратьте дві алюмінієві шайби - це ущільнювальні прокладки. Вони повинні знаходитися
зверху і знизу розпилювача. Перевірте наявність і працездатність кулькового нагнітального клапана. Кулька знаходиться всередині корпусу А і зверху закритий свинцевої заглушкою. Для перевірки потрясіть корпус і прислухайтеся - кулька повинен стукати при струшуванні. Подуйте знизу (з боку різьбової частини) в корпус клапана, повітря має легко проходити при видиху і не проходити при вдиху. Можливі причини ривків автомобіля з карбюраторны двигуном м - низький рівень палива або засмічення паливного фільтра в карбюраторі, несправність бензонасоса, засмічення додаткового паливного фільтра, несправність системи запалювання.
Вам вимагатиму ться: кл чі «на 8», «10» і «на 19», викрутки з хрестоподібним і плоским лезом, чиста ганчірка, шматок тонкого мідного дроту без ізоляції діаметром менше 0,4 мм , компресор , балончик з рідиною типу WD -40, можливо, і переносна лампа.
1. Зніміть повітряний фільтр.
2.Зніміть кришку карбюратора.
3. Загляньте всередину. Рівень бензину повинен бути приблизно на 21,5 мм нижче роз'єму кришки і корпусу карбюратора. Якщо рівень нижче зазначеного, підігніть вгору язичок А поплавця, упирається в хвостовик голки запірного клапана. При підвищеному рівні підігніть язичок вниз. Після кожного подгибания язичка потрібно, відвернувши зливну пробку поплавкової камери, злити з неї бензин і,загорнувши пробку на місце, повторно накачати бензин важелем ручної підкачки паливного насоса.
4. Якщо рівень палива нормальний, виверніть пустотіла топливоподводящий болт А (для наочності операція показана на знятому карбюраторі, перевернутому топливоподводящим
болтом вгору) і зніміть його разом з колектором Б і алюмінієвими ущільнювальними
шайбами Ст. Вийміть з колектора Б топливоподводящий болт А разом з сітчастим фільтром. Вийміть фільтр і уважно огляньте. При найменших сумнівах в чистоті фільтра промийте його бензином і продуйте стисненим повітрям зсередини і зовні. Сильно забруднений фільтр краще замінити.
5.Якщо паливний фільтр карбюратора чистий, перевірте додатковий паливний фільтр. Якщо є сумніви в чистоті фільтра, забруднене змінний елемент фільтра краще замінити (або промийте незмінний керамічний елемент, якщо він встановлений).
6.Якщо додатковий фільтр чистий, зберіть карбюратор в зворотній послідовності і зробіть пробну поїздку Якщо ривки залишилися, несправний бензонасос - занадто низький тиск палива, або несправна система запалювання. Спробуйте замінити свічки запалювання незалежно від пробігу та стану. Зверніть увагу на стан свічок: якщо є відхилення від норми, можливо, доведеться ремонтувати двигун або систему запалювання.
Причиною ривків при розгоні автомобіля з інжекторним двигуном може бути, як і в попередньому випадку, недостатній тиск палива в паливній рампі. Електронний блок управління двигуном, отримавши від датчика положення дросельної заслінки сигнал про інтенсивному відкриття заслінки на великий кут, прагне максимально збільшити подачу палива, але з-за зниженого тиску палива не в змозі цього зробити.
Крім цього специфічною причиною ривків при розгоні автомобіля з інжекторним двигуном може бути відмова датчика масового витрати повітря.