Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1542 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92

Ривок в момент початку руху

РИВОК В МОМЕНТ ПОЧАТКУ РУХУ.

У момент початку руху найчастіше має місце граничний випадок ривка - провал. Найбільш неприємні відчуття пов'язані саме з запізненням реакції двигуна на натискання педалі газу. Іноді двигун при цьому навіть глохне Причиною провалу у автомобіля з карбюраторним двигуном може бути або несправність насоса-прискорювача карбюратора,
або несправність вакуумного коректора розподільника запалювання.
Вам будуть потрібні: ключі «на 8» і «на 10», викрутки з плоскими хрестоподібним лезом , чиста ганчірка, шматок тонкого мідного дроту діаметром менше 0,4 мм без ізоляції , компресор, балончик з рідиною типу W D-40, можливо, і переносна лампа.

1. Зніміть шланг Б вентиляції картера. Від'єднайте чотири пружинних затисків і зніміть кришку А фільтра.

2.Вийміть фільтруючий елемент А.

З. Зніміть повітряний фільтр, від'єднати шланг підведення повітря і відвернувши три гайки А кріплення.

4.Від'єднайте шланг приводу вакуумного коректора розподільника запалювання, створюючи
розрідження ротом, перевірте герметичність. Якщо повітря проходить вільно, необхідна
заміна вакуумного коректора розподільника запалювання.

5.Якщо повітря не проходить, загляньте всередину карбюратора. Повітряна заслінка повинна бути повністю відкрита. Натисніть на важіль приводу дросельної заслінки. З розпилювача прискорювального насоса повинна з'явитися цівка палива. Цівка має бути рівною і спрямованої в щілину між стінками великого і малого дифузорів. Якщо необхідно, скористайтесь переносною лампою. Якщо цівка є і напрямок розпилення правильне, необхідний ремонт карбюратора з розбиранням. Якщо цівки бензину немає, не допускаючи розливу палива, зніміть кришку карбюратора, для чого відверніть сім її гвинтів кріплення і гвинт кріплення кронштейна оболонки троса управління повітряною заслінкою.

6. Виверніть пустотіла топливоподводящий болт кріплення розпилювача ускорительногои насоса і зніміть розпилювач разом з ущільнювальними алюмінієвими шайбами

ПОПЕРЕДЖЕННЯ

Не втратьте дві алюмінієві шайби - це ущільнювальні прокладки. Вони повинні знаходитися зверху і знизу розпилювача. Перевірте наявність і працездатність кулькового нагнітального клапана. Кулька знаходиться всередині корпусу А і зверху закритий свинцевої заглушкою. Для перевірки потрясіть корпус і прислухайтеся - кулька повинен стукати при струшуванні. Подуйте знизу (з боку різьбової частини) в корпус клапана, повітря має легко проходити при видиху і не проходити при вдиху.

7.Прочистіть тонкої мідної дротом отвір жиклера розпилювача. Продуйте розпилювач стисненим повітрям у зворотний бік напрямку руху палива.
8.Вставте розпилювач на місце. Не встановлюючи кришку карбюратора, натисніть на важіль приводу дросельної заслінки. З розпилювача прискорювального насоса повинна з'явитися цівка палива. Якщо цівка є, зберіть карбюратор і майте на увазі що пора проводити його технічне обслуговування, замінити фільтр тонкого очищення палива або змінити місце заправки бензином.
9.Якщо цівки все одно немає, перевірити легкість ходу важеля приводу прискорювального насоса і відсутність люфту в приводі. При необхідності змастіть деталі рідиною типу WD-40, замініть несправні деталі. Перевірте роботу прискорювального насоса ще раз. Якщо цівка з'явилася, зберіть карбюратор і майте на увазі що пора проводити його технічне обслуговування. Якщо цівки немає необхідний ремонт карбюратора з розбиранням.
У автомобіля з інжекторним двигуном ривок виникає в момент початку відкриття дросельної заслінки, коли по сигналу датчика положення дросельної заслінки електронний блок управління (ЕБУ) визначає момент переходу з режиму холостого ходу на навантажувальний режим і повинен збільшити кількість подаваного палива через форсунки. При недостатньому тиску в паливній рампі, навіть при збільшенні тривалості упорскування, палива для плавного рушання з місця не вистачає

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner