Деталі двигуна
Двигун.
Двигун (вид спереду по напрямку руху автомобіля): 1 - шків привода насоса гідравлічного підсилювача керма; 2 - ремінь приводу допоміжних агрегатів; 3 - генератор; 4 - шків насоса охолодної рідини; 5 - змішувач; 6 - гідравлічний натягувач ланцюга приводу ГРМ; 7 - датчик температури охолоджуючої рідини; 8 - впускна труба; 9 - форсунка; 10 - дросельний вузол; 11 - ресивер; 12 - кришка головки блоку циліндрів; 13 - кришка маслозаливної горловини; 14 - датчик фаз; 15 - головка блоку циліндрів; 16 - покажчик рівня масла; 17 - трубка проводу олії до гідравлічного натяжителю приводу ГРМ; 18 - блок циліндрів; 19 - кронштейн натяжного пристрою насоса гідропідсилювача керма; 20 - насос гідропідсилювача керма; 21 - кришка приводу ГРМ; 22 - ремінь приводу насоса гідропідсилювача керма; 23 - масляний фільтр; 24 - датчик положення колінчастого вала; 25 - шків приводу допоміжних агрегатів; 26 - піддон картера.
Двигун ВАЗ - 21214 - бензиновий, чотиритактний, чотирициліндровий, восьмиклапанний, рядний, з верхнім розташуванням розподільного вала. Порядок роботи циліндрів: 1-3-4-2, відлік - від шківа приводу допоміжних агрегатів. Тип системи живлення - розподілений тип упорскування палива. Управління двигуном здійснює контролер BOSCH МО 17. 9.7 (норми токсичності Євро 3).
Справа на двигателе (по направлению движения автомобиля) расположены: ресивер с дроссельным узлом; впускная труба и выпускной коллектор; топливная рампа с форсунками; датчики детонации и температуры охлаждающей жидкости системы управления двигателем; стартер (закреплен на картере сцепления).
Слева на двигателе закреплен: насос гидроусилителя руля, свечи зажигания и провода высокого напряжения, катушка зажигания, измерительный щуп уровня масла, масляный фильтр, датчики указателя температуры охлаждающей жидкости (в комбинации приборов) и недостаточного давления масла.
Спереду - приводи допоміжних агрегатів і насоса гідропідсилювача керма (клиновими ременями), датчик положення колінчастого валу і датчик фаз. Двигун з коробкою передач утворюють силовий агрегат, закріплений на трьох еластичних опорах. Повітряний фільтр з датчиком масового витрати повітря закріплений у моторному відсіку праворуч від двигуна.
Блок циліндрів відлитий із спеціального низьколегованого чавуну, циліндри расточены безпосередньо в блоці. Номінальний діаметр циліндра - 82,00 мм, допуск на обробку - 0,05 мм.
- 707 ₴В наявності21214-1006040
- 24 972 ₴В наявності21214-100301130
- 443 ₴В наявностіHC350033
- 907 ₴В наявності21214-100716000
- 958 ₴В наявності21214-100716030
- 232 ₴В наявності21214-1006060-31
- 323 ₴В наявності21214-1108054-10
- 93 ₴В наявності21213-1003271-01 (5590)
- 3 635 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
21213-100501500 - 7 448 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
21213-1005015 - 3 083 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
21213-100600800 - 1 303 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
PO350004 - 1 712 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
61-11072-00